عزیزم پوست منم کاملا مثل مال تو بود تا پارسال
یدونه فقط صابون بگیر با شوینده بدتر جوش میزنی
صابون ضد جوش نو آکنه برا من خیلی جواب داد
یه آبرسان که خشکی پوستتو از بین ببره
اینم من از آبرسان مخصوص پوست های چرب و جوشی نو آکنه استفاه میکردم
یدونه هم ضد آفتاب سبک بگیر
همین
و روبالشتیتو زود زود عوض کن
پروسه یکم اذیت کنندس ولی خوب میشه
زیادم توجه نکن