2777
2789
عنوان

پوستم چربه

164 بازدید | 22 پست

از ۱۳ سالگی شروع شد جوش زدنام تا الان که ۱۷ سالمه

جوش میزدم شدید

 بعد میکندمشون 

الان یه ذره جاش مونده 

رفتم دکتر  بهم دارو داد ولی خیلی شدید پوست پوستیم کرد چیکار کنم 🥲🥲

من بهارم و دوست دار گرافیک 🌱                                            الله ، زیباترین نام جهان هست ...🌷 برای ظهور امام عصرمون یه صلوات می‌فرستی ؟ 

ماه تولد یا اول اسمم یا خصوصیات مو میگیفرزین یا طاهاازدواج میکنممادر میشم

دقیق نمیتونم بگم گلم 

به نظرم متولد بهاری


خصوصیاتت کمی حساس هستی 

انتظار داری در قبال خوبی و مهربونیت که می‌کنی 

خوبی و مهربونی ببینی 

ولی خب گاها برعکس پیش رفته 

آدم نسبتا آروم و البته مهربونی هستی

احساس میکنم یک خشم درونی داری حالا یا از کسی یا از چیزی یا اصلا یا از خاطره ای

در گذشته خیلی میری و گاها خودت رو سرزنش می‌کنی ، گاها اهل ریسکی گاها میترسی و ریسک نمیکنی حالا توی هر مسئله 

بعضی از اطرافیان خیلی خوب برات نبودند 

زندگی بالا پایینی داشتی ولی دوست داری خروجی خوبی از زندگیت بگیری 

من بهارم و دوست دار گرافیک 🌱                                            الله ، زیباترین نام جهان هست ...🌷 برای ظهور امام عصرمون یه صلوات می‌فرستی ؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بقیام بگو

ازدواج رو بله 

ولی نمیدونم با کدوم ...


مادر هم میشید إن شاء الله 

من بهارم و دوست دار گرافیک 🌱                                            الله ، زیباترین نام جهان هست ...🌷 برای ظهور امام عصرمون یه صلوات می‌فرستی ؟ 

ویژگیای شوهرم میگی مرسی

نمیتونم ...

در مورد شخصیت بیشتر میتونم بگم 

اونم شخصیت فردی که دارم باهاش حرف میزنم 

حالا شمارو درست گفتم ؟

من بهارم و دوست دار گرافیک 🌱                                            الله ، زیباترین نام جهان هست ...🌷 برای ظهور امام عصرمون یه صلوات می‌فرستی ؟ 

پوست چرب خیلی خوبه دیرتر پیر میشی

پوست پوست شدنم بخاطر اینه که داروها پوستتو خشک میکنن

اگه هنوز جوش میزنی سرم جوش بخر بزن میرن واسه جای جوشم همونا که دکتر دادو مجبوری بزنی 

لطفا مردای گوزباقالی و چسونه واویلای سایت به من درخواست دوستی ندن مرسی اه😒🎀🐊

منم پوستم چربه ولی با تونر و آبرسان کنترلش میکنم

حس ششمی عزیزم؟

روز سختی تازه میفهمی هوادار تو کیست /بی کس و درمانده وقتی میشوی یارتوکیست/مشتری وقتی که بسیارست سرگرمی، ولی... /در کسادی تازه میفهمی خریدار تو کیست/دست وپایت نه!...درآن روزی که قلبت بشکند/تازه در آن موقع میدانی مددکار تو کیست/هرکسی آید عیادت آخرشب میرود /تازه آن هنگام میفهمی پرستار تو کیست/میرسدروزی که اطرافت نمیماند کسی... /آن زمان پی میبری... یار وفادار تو کیست /میروی یک روز از این شهر و میمیرد کسی/تازه در آن روز میفهمی... گرفتار تو کیست..💫آدما از خوبیاشون زیاد واست میگن ولی بدی هاشونو میزارن خودت تجربه کنی..

منم پوستم چربه ولی با تونر و آبرسان کنترلش میکنمحس ششمی عزیزم؟

منافذ باز  هم کنترل شده ؟ 

آدما وقتی بیش از اندازه  اصرار میکنن که یه چیزئ هستن.      دقیقا همون چیز نیستن          

عزیزم پوست منم کاملا مثل مال تو بود تا پارسال

یدونه فقط صابون بگیر با شوینده بدتر جوش میزنی

صابون ضد جوش نو آکنه برا من خیلی جواب داد

یه آبرسان که خشکی پوستتو از بین ببره

اینم من از آبرسان مخصوص پوست های چرب و جوشی نو آکنه استفاه میکردم

یدونه هم ضد آفتاب سبک بگیر

همین

و روبالشتیتو زود زود عوض کن

پروسه یکم اذیت کنندس ولی خوب میشه

زیادم توجه نکن

🇮🇷(کاربری دست دو تا دوسته)خواستم از رنجش دوری بگویم،یادم آمد/عشق با آزار خویشاوندی دیرینه دارد❤️🩹امام علی (ع): "بزرگترین هدیه گذشت، بزرگترین سرمایه اعتماد به نفس و بزرگترین گناه ترس می باشد."

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز