2777
2789

ببین باتوجه به تجربه من و‌گفته های نت 

نت میگفت ۲۰ روز بعد در معرص قرار گرفتن میگیری و من دقیقاااااا دقیقااااااا شب بیستم گرفتم 

علایمشم یه هفته قبل اینک رو بدنت ببینیش بوجود میاد

کاربری دست دونفره🦋🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تا سه هفته اینا احتمالش هست. من ۱۸ روز بعد از تماس گرفتم. ولی به خودت استرس وارد نکن ایشالا که نمی‌گیری اگر گرفتی هم زود خوب می‌شی.

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

فکر نکنم .کپسول آسیکلویر بگیر بخور .اگه باشه ویروسش غیر فعال میشه ،ولی خیلی ضرر داره

وای اسیکلوویر فامیل ما که پزشکه گفت اصلا خوب نیست، نخورید

اسم کاربریا یادم نمیمونه، پس اگه دیدی باهات دعوام شده و تو تاپیک بعدی دارم قربون صدقه ات میرم، ب عقلت شک نکن🌚

فکر نکنم .کپسول آسیکلویر بگیر بخور .اگه باشه ویروسش غیر فعال میشه ،ولی خیلی ضرر داره

ابن قرصم  ک اینکاربر میگ صد در صد بخور اگ بگیریم کمتر تاول میزنی.... من خوردم زودتر خوب شدم 

یه درمانیم میدونم اگ گرفتی بم پیام بدع بت میگم...

کاربری دست دونفره🦋🌸

ابن قرصم ک اینکاربر میگ صد در صد بخور اگ بگیریم کمتر تاول میزنی.... من خوردم زودتر خوب شدم یه درمان ...

منکه ۱۰۰ میگریم اخه با خواهر زندگی میکنم و تاحالا هم ابله نگرفتم..کاش بگید اگه اذیت نمیشید 🥺

چقدر ترسناک..فکر میکردم نگیرم 🥲

شایدم نگرفته باشی ۲۰.۲۵ روزو ک رد کردی دیگ  خیالت راحت 

ولی علائمی ک من تو اون یه هفته حس کردم اینشکلی بود ک 


معدم یجوری شده بود هر غذایی رو دوسنداشتم حالت تحوع داشتم  کلا وضعیت دل رودم خراب بود

کاربری دست دونفره🦋🌸

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792