2777
2789
عنوان

عصبانیت

31 بازدید | 2 پست

سلام پسرم 22سالشه باهم زندگی می کنیم از  شوهرم طلاق گرفتم خیلی خیلی در حق ما بد کرد منم مهریه نفقه و همه چیز و بخشیدم و طلاق یک سرفه گرفتم چند سال بود که اخلاقش به حدی خراب شده بود حتی خانوادش می گفتن چطوری تحملش می کنی  بعد از چند سال دوندگی دو ماه پیش تونستم جدا بشم الان پسرم خیلی عصبی و ناراحته به اونم هیچ کمک مالی نمی کنه پسر کوچکترم رو چند ساله نزاشته ببینم نمی دونم کجاست چکار می کنه 

من خیلی تحملش کردم نمی دونید چه ها که نمی کرد 

الان خواهشم اینه که ی دعایی راهی بگین که این پسرم به حال نرمال برگرده و عصبی نباشه

باید اضطراب محیطش را کم کنی. جلوش بد مدرش را نگی و طلاقت را عادی جلوه بدی. به نحوی پدرش را راضی کنی باهاش رابطه داشته باشه. مثلا یک طوری به پدرش بگی افکار مزاحم داره که احساس فقدان پسرش را بکنه.

روانشناس

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز