2777
2789
عنوان

سرکار

89 بازدید | 2 پست

یکی اینجا تعریف کرده بود تو محیط کارش همکار خانمش شروع به دعوا کرد و ایشونم دفاع کردن.

بعد مسئولش طرف اون یکی رو گرفته با اینکه میدونه حق با ایشونه.

یکی در جوابش گفته بود صاحبکارا میان فضای کار رو جو رقابتی و حسودی میکنن و یجوری برخورد میکنن که کسی که ی تایم کار پاره وقت میکنه حس کنه موقتیه و میتونه راحت کنارش بزاره

علتش چیه؟

منم تو این محیط بودم و به شدت محیط سمیه و کسی نمیتونه تحملش کنه چرا جو کارشو خراب میکنه؟ صاحبکاره مشگل عقلی داره؟

اول اینکه وقتی یکی تازه کاره یکی قدیمی تره قطعا طرف اون قدیمیتره رو میگیرن چون نمیخوان ازدستش بدن از طرفی هرچی باشه چندین ساله باهم‌همکارن ممکنه زیرزیرکی یه رابطه هایی هم‌باهم داشته باشن

از طرف دیگه یه چیزی که تو خیلی از ادارات وشرکت ها رایج شده اینه که یه نیرویی رو میارن میگن ۱۵ روز اول ازمایشی واموزشی و.. بعد اگرم‌خواستی زوداز فلان ماه بری باید مبلغ ان تومن جریمه بدی بعدم انقدر طرفو اذییت میکنن که سر یکی دوماه بره پولی هم‌بهش نمیدن چون جریمه شده واین وسط یکی دوماه نیروی کار رایگان یا ارزون داشتن

اول اینکه وقتی یکی تازه کاره یکی قدیمی تره قطعا طرف اون قدیمیتره رو میگیرن چون نمیخوان ازدستش بدن از ...

ممنون

ولی سوال اصلیم اینکه چرا جو محیط رو سمی میکنن؟

منم رفتم سرکار چند ماه بودم ولی اذیت میشدم، صاحبکارم چند وقت یبار میزد به سرش گیر میداد در صورتی که کارم خوب بود و بیشتر از وظایفم انجام میدادم.

و بهم نیاز داشت دو بار سعی کرد ارتباط بگیره برگردم ولی من نرفتم.

چرا اینجوری میکرد؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز