من خیلی اهمال کاری میکنم، تمرکزم پایینه ،حافظم ضعیفه ، هیچ کدوم از اهدافم رو نمیتونم کامل انجام بدم و نصفه و نیمه ولشون میکنم، درس نمیتونم بخونم، از خونه بیرون نمیرم یعنی اصلا خوشم نمیاد و هزار تا چیز دیگه و علائم بیش فعالی داشتم
دیگه جونم به لبم رسید اینجا سرچ کردم کسایی که علائم منو داشتن رفته بودن روانپزشک
منم رفتم و برام چندتا قرص نوشت برای بیش فعالی و افسردگی
الان ۱۸ روزه دارم قرصا رو میخورم تغییری نکردم که هیچ
احساس میکنم خیلی بی حوصله تر و بی انگیزه تر هم شدم
بهم گفت یک ماه دیگه بیا
میخوام رفتم بهش بگم داروها رو قطع کنم و دیگه دارو نخورم
همینجوری که بودم خودمو تحمل کنم😭😭😭😭😭😭 الان انگار درونم خالیه حوصله هیچی ندارم سنگینم انگار
از دارو خوردن میترسم دیگه نمیخوام دارو بخورم😭😭😭
روزام داره بی خاصیت میگذره از صبح تاشب بی انگیزه بدون هیچ کاری اصلا دست و دلم به هیچی نمیره