fahim9195 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/07 تعداد پست: 7 عنوان کرم موی فر 112 بازدید | 0 پست موفرفریای عزیز از تجربتون در مورد کرم مو و نرم کننده داخل حموم بگید لطفا ، من تایپ موهام ۴ هست قبلا از برند انت جکیز کاسترد کرل لالا و کرم کرل ترنسفرم رو داشتم الان میخوام کرم بذرکتان یا همون curl mane_ tenance رو بخرم کسی تجربه ای داره ازش؟ 1404/01/12 | 22:20 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب