2777
2789
عنوان

کرم موی فر

112 بازدید | 0 پست

موفرفریای عزیز از تجربتون در مورد کرم مو و نرم کننده داخل حموم بگید لطفا ، من تایپ موهام ۴ هست قبلا از برند انت جکیز کاسترد کرل لالا و کرم کرل ترنسفرم رو داشتم الان میخوام کرم بذرکتان یا همون curl mane_ tenance رو بخرم کسی تجربه ای داره ازش؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز