2777
2789
عنوان

دنیای عجیبی شده

43 بازدید | 1 پست

واقعا متعجبم از خانوادم .‌ هر وقت براشون دلسوزی کردم ، حسااابی حالم رو گرفتن .

 مثلا پارسال من خودم لباس نداشتم ، خواهرمم نداشت ، قرار بود چند روز مهمون داشته باشیم و اینا ... پول سهامم رو بهش دادم رفت یه مانتو خرید  . بعد از چند روز خودم میخواستم جایی برم بهش گفتم مانتو رو بهم قرض بده ، ولی نداد ... 😐


حالا یه بحثی خانوادگی پیش اومده ، من باید از همه شون دفاع کنم ، امروز به خواهرم گفتم برو فلان کار رو انجام بده(یه چیز خیلی جزئی بود ) ، برگشت گفته نههههه من نمی‌خوام . پس فردا همه چیز میفته گردن من و این حرفا .


ولی من باید از خانوادم دفاع کنم ، مامانم خب کلا بی زبونه ، ولی می‌دونم پس فردا  همونایی که من باهاشون  دعوا کردم رو می‌ره سمتشون . 

از طرفی هم نمیتونم بیخیال بشم ، چیکار کنم ؟ به نظر شما دعوا کنم یا نه ؟؟  


نمیدونم راه درستش چیه

نسبت به مادر و پدر هر کاری میتونی کوتاهی نکن بدون انتظار 

به بقیه وقتی خواستی خوبی کنی به این دید خوبی کن که اصلا قرار نیست جبران بشه و فقط در راه رضای خدا و انجام کار درست و حق انجام میدی اینجوری وقتی جبران نکنن برات مهم نیست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز