واقعا متعجبم از خانوادم . هر وقت براشون دلسوزی کردم ، حسااابی حالم رو گرفتن .
مثلا پارسال من خودم لباس نداشتم ، خواهرمم نداشت ، قرار بود چند روز مهمون داشته باشیم و اینا ... پول سهامم رو بهش دادم رفت یه مانتو خرید . بعد از چند روز خودم میخواستم جایی برم بهش گفتم مانتو رو بهم قرض بده ، ولی نداد ... 😐
حالا یه بحثی خانوادگی پیش اومده ، من باید از همه شون دفاع کنم ، امروز به خواهرم گفتم برو فلان کار رو انجام بده(یه چیز خیلی جزئی بود ) ، برگشت گفته نههههه من نمیخوام . پس فردا همه چیز میفته گردن من و این حرفا .
ولی من باید از خانوادم دفاع کنم ، مامانم خب کلا بی زبونه ، ولی میدونم پس فردا همونایی که من باهاشون دعوا کردم رو میره سمتشون .
از طرفی هم نمیتونم بیخیال بشم ، چیکار کنم ؟ به نظر شما دعوا کنم یا نه ؟؟