سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نه بابا این کلا از طرز حرف زدنش معلومههبرا من چرت و پرت میگف منم گوش میدادم ذوق میکردم که مثلا ازم خ ...
میترسم اونجوری که با من حرف بزنه با بقیه هم حرف بزنه
واییی خندم گرفت شرمنده
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
یه پسر نمیاد از همه سوالای مهم مثل هدف و ... بپرسه یا انقد حس نزدیکی کنه که راحت حرف بزنه حتی اکثرشو ...
یعنی واسش مهمه؟
اون زل زدن ها هم دلیلی پشتش داره؟
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
اره ولی خب توام زیاد عجله نکن سعی کن اون اکثرا سر صحبتو باهات باز کنه یا نزدیک بشه اینطوری بهترخ
اره اینطوری حس میکنم بهتره
مرسی که نظرتو گفتی لطف کردی🎀
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀
سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀