2777
2789
عنوان

اومدم درگهان

551 بازدید | 32 پست

سلام به همگی کسی بیدار هست منو راهنمایی کنه که از کجا خرید کنم؟ اینقدر تنوع و پاساژ زیاده گیج شدم کجا خوبه کسی اطلاع داره ؟ مثلا بگه کدوم مغازه جنسای اصلی داره یا چه پاساژی واسه چه چیزی خوبه مثلا اطلسو دیدم کتونی داشت

اطلس فقط کیف و کفش داره که خیلیم گرونه ولی خوب بگردی قیمت مناسب هم پیدا می‌کنی 

دو دلفین خوبه برای لباس خونگی

یه پاساژ هم بود که لباسهای شیک داشت ولی اسمشو یادم رفته و قیمتهاش خوب بود مثلا کت لی داشت ۲۵۰ تومن 

فکر کنم نخل بود اگه اشتباه نگم 

دستفروش ها هم جنسای خوبی دارن 

پاساژ دریا هم خیلی خوبه 


اگه وقت کردی همه اینا رو بری بقیه رو برو بگرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اطلس فقط کیف و کفش داره که خیلیم گرونه ولی خوب بگردی قیمت مناسب هم پیدا می‌کنی دو دلفین خوبه برای لب ...

مرسی که گفتی

فروشگاه خاصی تو ذهنت نیست که بدونی جنساش خوبن ؟

مرسی که گفتیفروشگاه خاصی تو ذهنت نیست که بدونی جنساش خوبن ؟

نه عزیزم اسم مغازه ها زیاد تو ذهنم نمونده 

من بهمن ماه اونجا بودم 

ولی می‌دونم این پاساژها جنساشون از بقیه قیمتش بهتره 

اونم چون برادرم بندر زندگی می‌کنه و زیاد قشم می‌ره بهم گفته 


البته یه آقایی که تو بندر کفش فروش بود می‌گفت کفشهای قشم قیمتش خوبه و وقتی می‌خری تهران همون کفش خیلی گرون تره 

من خودم سه جفت کفش گرفتم که البته چون زیاد گشتم قیمت خیلی خوب پیدا کردم و خیلیم شیک و راحته و هر کس میبینه توی پام خوشش میاد

من بازار درگهانو خیلی دوس داشتم لوازم آرایشی و عطر و لباس اصل گرفتم عالی

یادته از کدوما گرفتی؟ من پارسال از پاریس پالاس گرفتم ولی امسال مغازه رو کرایه داده بودن نمی‌دونم از کجا بگیرم که مطمئن باشه 

نه عزیزم اسم مغازه ها زیاد تو ذهنم نمونده من بهمن ماه اونجا بودم ولی می‌دونم این پاساژها جنساشون از ...

از کجا فهمیدی که فیک نیست ؟ منم می‌خوام کتونی بخرم چند تا ولی اینقدر فکر میکنم فیک باشه یا نباشه اعصابم خورد میشه 

مرسی که گفتیفروشگاه خاصی تو ذهنت نیست که بدونی جنساش خوبن ؟

یه مغازه هم بود یادمه کیف مدرسه و ... داشت که قیمتش خیلیییی خوب بود 

تو پاساژ دلفین بود فکر کنم 

مثلا کیف مدرسه جنس عالی داشت ۵۰۰ تومن

از کجا فهمیدی که فیک نیست ؟ منم می‌خوام کتونی بخرم چند تا ولی اینقدر فکر میکنم فیک باشه یا نباشه اعص ...

کتونی من چند ساله فقط یک مارک میگیرم..اونجا قیمتش ۳تومن از تهران ارزون تره

مارک ویکو

قشنگ برات دو الی سه سال کار میکنه

وقتی به دستش آوردی، یادت نره چقدر میخواستیش🙂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز