2777
2789
عنوان

حسادت اون

42 بازدید | 0 پست

یکی از دوستام که حدود ۱۵ ساله دوست صمیمی

و دختری که ذاتش خب بود

یه چن باری سفر رفتیم باهم

۳ بار

سفر بار آخر برگشت منو تنها ول کرد رفت شهر 

و توی این سفر حسادت های داشت 

موندم دیگه کات کنم

سر این قضیه

هر چند یه چن باری تلفنی زدم بهش و عیدم تبریک گفتم

با اینکه دیگه حسم بهش منفی شده

چه کنم


خدایا سپاسگزارم برای هرروزم  هر کسی از ظن خود شد یار من،،،دنیا اومدیم که خودمون و خدای خودمون بشناسیم،،،،به کجا چنین شتابان یک استپ کن،،،خدایا ممنونم که شوهر عالی نصیبم کردی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز