2777
2789
عنوان

شوهر بی درک

434 بازدید | 16 پست

صبح بیرون رفتیم البته برای خرید خونه بعد از خرید گفتم بریم طبیعت اخه کل عید مهمون داشتم برگشت گفت از صبح بیرونی وکلی منت سرم گذاشت به خانواده من هم توهین کرد خیلی اذیت شدم تمام تنم میلرزه تو اتاق موندم حالا میگه بیا ببرمت بیرون 'چیزی جوابش ندادم از بس ناراحتم که حالت تهوع گرفتم .چی جوابش بدم؟

فقط خود خدا

همشون همینن

شیعگی تنها نماز وروزه نیست آب تنها درمیان کوزه نیست کوزه را پرکن ز آب معرفت تا دراو جوشد شراب معرفت باده مما رزقناهمبنوش تنفقون بنیوش ودرانفاق کوش هم بنوش وهم بنوشان زین صبو لن تنالوا البر حتی تنفقوا ای خوش آن بزمی که لیلایی شوی هرنفس لاهوی الایی شوی تا کی در بند مانی همچومن سیر معنا کن چوهفتادودوتن همچو یحیی گروهی سر در طبق میشود عریان به چشمت سرحق دست بردار از تکبر و از خطا شیعه یعنی جود و انفاق و صفا شیعه باید خاکها زا گل کند خط سوم را به خون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا همشون ی گوهن اخه 

من کل عید مریضم در حد مرگ تمام خونه تمیز میکنم غذا درست میکنم مهمون راه میندازم  آنوقت این ی دکتر من نمیبزه همش هم طلبکار اصلا نمیگه بیا تا سر کوچه بزیم دلمون باز شه صب رفتم بانک میگه من میزم تو هم میپیچونی انقد گاو این بشر با فیش بانک پرت کردم تو صورتش 

من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست 
اونم ببین از کجا ناراحت بوده سر تو خالی کرده امشب حرف نزن بزار بفهمه . فردا عید فطر می‌رید طبیعت

والا از جایی ناراحت نبود برنامه خودشو داشت

فقط خود خدا

چرا همشون ی گوهن اخه من کل عید مریضم در حد مرگ تمام خونه تمیز میکنم غذا درست میکنم مهمون راه میندازم ...

خدای اعتماد به نفسه مغرور 'فک میکنه همه ماده ها خاطرخواش هستند حرف باید حرف خودش باشه

فقط خود خدا

خدای اعتماد به نفسه مغرور 'فک میکنه همه ماده ها خاطرخواش هستند حرف باید حرف خودش باشه

ببین نود درصد اخلاقشون شبیه همه همشون فک میکنن نون خورشون هستیم باید کنیزی کنیم واسشون صدامون در نیاد 

من امیدم به خدا بعد خدا هم به خداست 
ببین نود درصد اخلاقشون شبیه همه همشون فک میکنن نون خورشون هستیم باید کنیزی کنیم واسشون صدامون در نیا ...

روزه هستش افطار واسش نزاشتم حساب کار دستش بیاد 

فقط خود خدا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792