pigghfgdrhb مدیر استارتر عضویت: 1401/12/09 تعداد پست: 301 عنوان عکس چشااام 184 بازدید | 16 پست افتادگی پلک دارمبیایید بگید جراحی کنم یا نه؟ 1404/01/10 | 16:00 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
pigghfgdrhb مدیر استارتر عضویت: 1401/12/09 تعداد پست: 301 به نظرم هنوز زوده جراحیزیاد هم افتادگی نداری خب راهکاری غیر از جراحی نداره؟
roz2020 عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 1229 خب راهکاری غیر از جراحی نداره؟ ماساژ..کرم های دور چشم برند معتبر و خارجی
pigghfgdrhb مدیر استارتر عضویت: 1401/12/09 تعداد پست: 301 ماساژ..کرم های دور چشم برند معتبر و خارجی چه ماساژی؟کرم چی خوبه
پرحرفووووو عضویت: 1401/12/18 تعداد پست: 446 . نه نداری.یکم پف چشم داری .منم دارم از مال تو بیشترخاصو قشنگه
kmkmk_ عضویت: 1402/09/30 تعداد پست: 32033 چه ماساژی؟کرم چی خوبه سرم دور چشم کلینیک گرونه ولی عالیه .........زیر سنگ آسیاب روزگار افتاده ایم ....... خوشه رزین عمر ما چه ارزان آرد شد!! ......
پرحرفووووو عضویت: 1401/12/18 تعداد پست: 446 کرم دور چشمم دوست داری بزنیبرند خارجی کلینیک رو بزنپست آخرمو ببین
roz2020 عضویت: 1398/09/02 تعداد پست: 1229 چه ماساژی؟کرم چی خوبه اینستا اموزش زیاد گذاشته..پینترست هم همینطور.سرچ کن.اصولی ماساژ بده.. کرم هم من اسکرین زیاد گرفتم الان اسمشون یادم نیست..ولی خب مارک خوب بخر..بعد قهوه و شیر که خنک شده باشه داخل یخچال هم خیلی خوبه.اب خیار نیمه یخ زده اروم ماساژ بده