2777
2789
عنوان

دخترم مریضه

90 بازدید | 8 پست

سلام عزیزان دخترم یه ویرووس گرفته بود جمعه شدیدا بالامی اورد از شبشم اسهال و تب روی ۳۹ درجه صبحش بردم دکتر فقط استامینوفن و ors داد الان تبش اومده پایین ولی همچنان شدیدا اسهاله هیچی هم نمی خوره برای همین کته و ماست و موز و اینا نمی خوره 

یکم راهنماییم میکنید چکار کنم اسهالش خوب بشه و غذا بخوره

تازه یک الش شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اگه میتونی حتما دوباره ببرش دکتر متخصص آخه من پسرم چند ماه پیش چند روز اسهال استفراغ داشت دوبار بردم دکتر کشیک با دارو خوب نشد آخر بردم پیش متخصص کودکان فوری بستریش کرد دکتر گفت اگه یه کم دیرتر آورده بودی می رفت تو کما 

عزیزم اگه میتونی حتما دوباره ببرش دکتر متخصص آخه من پسرم چند ماه پیش چند روز اسهال استفراغ داشت دوبا ...

دفعه اول پیش متخصص بردم پیش متخصص🤔🤔

مرسی اگر دیدم روند بهبود نداره حتما دوباره میبرم

دخترم یک سالشه شده تازه می تونم بدم؟ تو نت نوشته برای بالای دوساله

پسر۸ماهه من ک خورد چیزیم نشد

من این روزا ی حال دیگه ای دارم......جهان من لباس تازه میپوشه...‌‌منو تو دیگه تنها نیستیم چون که....خداباما نشسته چای مینوشه.....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز