405سفید مدیر استارتر عضویت: 1403/06/12 تعداد پست: 15193 عنوان بارداری و 34 بازدید | 4 پست سرما خوردگی دارم سرما می خورم خیلی عطسه می کنم زیادآبریزش هم دارمشما چیا مصرف می کردی تو بارداری سرما می خوردی سفیکسیم دارم می تونم بخورم ؟ دکتر قبلا گفت داده بود پنج ماه باردارم معجزه شکر گزاری... 1404/01/09 | 15:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
taheri_ziba عضویت: 1403/12/09 تعداد پست: 1266 منم پنج ماهه باردارم دکترم بهم داد بخور اشکالی نداره خوشبختی بالا ترین سطح موفقیته🙃🤍
taheri_ziba عضویت: 1403/12/09 تعداد پست: 1266 نی نی تون کی بدنیا میاد خوشبختی بالا ترین سطح موفقیته🙃🤍
405سفید مدیر استارتر عضویت: 1403/06/12 تعداد پست: 15193 نی نی تون کی بدنیا میاد همون موقع که مال شما دنیا میاد 😁 معجزه شکر گزاری...
405سفید مدیر استارتر عضویت: 1403/06/12 تعداد پست: 15193 نی نی تون کی بدنیا میاد من الان بیست و یک هفته ام بعد بچه های من اصلا دوست نداره دنیا بیاد تا چهل و دو هفته میره با آمپول فشار و بستری شدن دنیا میاد🙆🏼♀️ معجزه شکر گزاری...