2777
2789
عنوان

خستم از گشنگی

112 بازدید | 12 پست

خستم از گشنگی ناهاری که خوردم خیلی بی مزه بود هنوز گشنمه یک تن ماهی زشت تو خونه دارم فقط نمی‌دونم درستش کنم یا نه درست کنمش به نظرتون ؟؟؟ خوراکی ام موقااااااااااااااام پول نیس بخرم 

خوش خندتونوووووووونم 🤣🤣🤣🤣🤣عاشق همتونم جووووووووووون 🤗🤗🤗✋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکر کردم روزه ای که گرسنه ات شده . اینم تاپیک زدن داره !

نبابا روزه بگیرم افطار و سحر چی بخورم تو این بی پولی نه گوشت داریم نه مواد سوپی نع خرما و زولبیایی

خوش خندتونوووووووونم 🤣🤣🤣🤣🤣عاشق همتونم جووووووووووون 🤗🤗🤗✋
نبابا روزه بگیرم افطار و سحر چی بخورم تو این بی پولی نه گوشت داریم نه مواد سوپی نع خرما و زولبیایی

وااا برا روزه گرفتن نمیخواد پولدار باشی که بدتر آدم از اشتها میفته همین سبک بخوری بهتره

وااا برا روزه گرفتن نمیخواد پولدار باشی که بدتر آدم از اشتها میفته همین سبک بخوری بهتره

نه من یبار گرفتم مردم از ضعیفی و بی جونی افسردگی هم گرفتم 

خوش خندتونوووووووونم 🤣🤣🤣🤣🤣عاشق همتونم جووووووووووون 🤗🤗🤗✋
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز