2777
2789
عنوان

مهمونی در عید

268 بازدید | 36 پست

خانما میخام مهمونی بدم سال اولمه 

میخام همه را بگم بیان 

ببینید شیرینی و میوه و چایی و آجیل(در حد کم خیلی نمیتونم رو آجیل عالی باشه معمولی )

غذا هم برنج و مرغ یا برنج جوجه هنوز معلوم نیست .با سالاد وماست و سبزی خوردن و دوغ و نوشابه 

بنظرتون خوبه؟ دیگه نمیدونم چیکار کنم 

تعداد هم ۳۰ نفره

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین🖤 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگ افطارم هستن فرنی و سوپ ام براشون درس کن

𝐊💍🥹 پروفم خودمم دوسته عزیز فیک نکن🥲😂خب یه بیوگرافی از خودم بدم؛من یه دختر خوش ذوق اکوری پکوریم از دیاره لرستان دارایی یه عدد یار میباشم تازه عقد نمودیم و یه نی نی کوشولووو داریم ک خواهر شوهرمه🥹نی نیم 🤏اینقدههه 🎀🥹😂

نه افطار نیستن

خب پس خوبه دیگه، خوش بگذره بهتون

𝐊💍🥹 پروفم خودمم دوسته عزیز فیک نکن🥲😂خب یه بیوگرافی از خودم بدم؛من یه دختر خوش ذوق اکوری پکوریم از دیاره لرستان دارایی یه عدد یار میباشم تازه عقد نمودیم و یه نی نی کوشولووو داریم ک خواهر شوهرمه🥹نی نیم 🤏اینقدههه 🎀🥹😂

ببین خوبه مشکل نداره اما یک چیز عید ۲۰ نفر بیان خونت مدت ۳.۴ ساعت

هر چی آجیل داری تو خونت تموم میشه 

به نطرم مهمونیت شامت نگه دار خرداد یا تیر هم میوه قیمتش اونموقع خوبه هم آجیلت تموم نمیشه

هر چه دلم خواست همان میشودچون از خدای مهربونم میخوام.خدایی ک از رگ گردن نزدیکتره.خدایی ک از پدر و مادر مهربونتره.خدایی ک از همه کس و همه چیز قدرتمندتره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792