2777
2789
عنوان

خیانت شوهر

435 بازدید | 27 پست

یک هفته اس متوجه شدم شوهرم بهم خیانت کرده خیلی حالم بده …چیکار کنم حالت تهوع عصبی تنگی نفس دلشوره دارم هی میگم یعنی زن چه شکلی …من قبلا قیافه ام بود الان بعد زایمان بدنم ترک خورده و شل شده …هی فک می‌کنم یعنی بهم هر روز چی میگفتن …چیکار میکردن …واقعا حالم بد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا خانما مجال ندین به این رفتارها اشتباه اقایون پروو ترشون نکنید انجام برسونین با حرف وداد بیداد فایده نداره درست هم نشده با حرف خالی اگ شرایط جدا شدن ندارین با تعهد ووکالت طلاق وحضانت بچه بگیرین کوتاه بیاین در این صورت گذشت نکنید اینجور رفتار اشتباه

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

اصلا خانما مجال ندین به این رفتارها اشتباه اقایون پروو ترشون نکنید انجام برسونین با حرف وداد بیداد ف ...

متاسفانه تعهد فقط یه کاغذ بی ارزشه.و باز هم تکرار میکنن  اینجور مردهای تنوع طلب که رحم به زن باردار خودشون نمیکنن باید با گرفتن کامل خونه و ماشین تنبیه کرد 

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

متاسفانه تعهد فقط یه کاغذ بی ارزشه.و باز هم تکرار میکنن اینجور مردهای تنوع طلب که رحم به زن باردار ...

درسته حرف تون کاغذی به ارزشه من تعهد وطلاق و حضانت وکالتی محضری منظورم بود معنا داره که سند حساب میشن نه دست نوشته خالی امضا اثر انگشت 

کمک کردن از علاقه های فوق قلبیم هست هرکسی مشکل داشت احتیاج به کمک داشت بهم اطلاع بده بعدیادت نره تو زندگیت مجبور نیستی به هیچ کسی راجع به چیزی جواب پس بدی به غیر از وجدانت اینو هیچ وقت یادت نره در عالم هرکسی ممکنه مهر قلب داشته باشه ولی نه [وجدان] همه بندگان مقرب الهی هستیم مهم اینه ک خدا فراموشت نکنه وگرنه بقیه که میان‌ و‌ میرن انسانیت داشتن و معرفت وجدان آسوده و اراده ومهربونی سبک زندگی نجیب زاده هاست انگاری قرن ماروزگار مرگ انسانیت هست  انسانیت گاهـی یک لبخندهس یک آرامش امنیت که محکم میگه نترس من هستم کمکت میکنم  که به احساسات و روح یک انسان غمگینی آرامش هدیه میکنی چشم بهم بزنید عمرتون میگذره پس حواستون به تلف شدن روزها تون در آشفتگی ها باشین.                                                                  

درسته حرف تون کاغذی به ارزشه من تعهد وطلاق و حضانت وکالتی محضری منظورم بود معنا داره که سند حساب میش ...

بله ولی اینو بدونید هیچ چیزی  اندازه گرفتن مالکیت  ماشین و خونه یه مرد نمیتونه جلوی خیانت دویاره ش رو بگیره.. وقتی زن سکوت کنه و چیز مالی طلب نکنه و با یه ببخشید گفتن خر بشه. راه برای پنهان کاری   بیشتر برای خیانت  مرد باز میکنه .. مرد خاعن رو باید از نظر مالی  کاملا فلج و اسیر کرد تا پولی نداشته باشه که یرای دختران و زنان هرزه خرج کنه.. زن  و مرد خاعن اصلا نباید بخشیده بشن چون قبح گناه براشون ریخته میشخ 

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز