2777
2789
عنوان

گارد گرفتن😕

327 بازدید | 25 پست

سلام

نميدونم چرا جو سايت اينجوري شده كه هر كي سوال ميكنه ك مثلا چيكار كنم بچم پسر بشه همه شروع ميكنن سرزنش كردن و اينكه فرق نداره و اينا اصلا شايد طرف دختر داره شايد دوس داره دليل نميشه هر كس گف ك پسر دوس دارم فكرش قديمي باشه😐

يا مورد دوم ك خيلي ديدم اينه ك مثلا كسي كافيه بگه دلم تنگ شده و يا دوسش دارم كسيو همه اول ميپرسن شوهرته ؟اگ بگي اره جواب بقيش ميدن اگ بگي ن همه ميگن ولش كن و از كجا ملوم ميخادت و از كجا ملوم ...هزار و يك حرف ك انگار همه خانوما سنتي ازدواج كردن يا تو روابط قبل ازدواجشون اين مسايل مطرح نبود...

خيلي موارد اينشكي ديگه ام بوده

من خودم اصلا از اين موارد تاحالا تايپيك نزدم ولي خب بهتره يكم بهتر رفتار كنيم💙

جرئت متفاوت بودن رو داشته باش اين دنيا پره از آدمهاى معمولى...!  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم اینحا کلا ی فاز دیگ راجب دوستی قبل ازدواج دارن

دیروز یکی میگف اوتایی ک دوستن مغلوب شهوت شدن شخصیت ندارن خودفروشی میکنن😂😂😂😂😂

تیکر ب وقت لاغری😅😆 میخوام 12کیلو کم کنم😑 
عزیزم اینحا کلا ی فاز دیگ راجب دوستی قبل ازدواج دارن دیروز یکی میگف اوتایی ک دوستن مغلوب شهوت شدن ش ...

واقعا يني چيييي اين حرف ؟همه خانوماي اين سايت سنتي ازدواج كردن ديگهههه؟

جرئت متفاوت بودن رو داشته باش اين دنيا پره از آدمهاى معمولى...!  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز