2777
2789
عنوان

پایتخت سری جدیدش

| مشاهده متن کامل بحث + 792 بازدید | 82 پست
اره قشنگ تر میشه سریال اینام بیان توی کادر و ماجراهاشون

به نظر بازیگر جدید هستن برای همین خیلی احتمالش بالاست که قشنگ بزارن هنرنمایی کنن چون سن‌هاشون هم بالاست

سارا و نیکا از بچگی توی پایتخت بودن برای همین دیگه نیازی به نشون دادن مهارت بازیگریشون نداشتن از همون بچگی یک رزومهٔ کاری عالی داشتن ولی اینا نه

شاید این اولین خواب آرام ماست/لحظهٔ سرخوش 

اره واقعا این دوتا بهترن ولی انگار باهاشون غریبه ایمراستی امشب گفتن بهروز ۱۹ سالشهیعنی الان این سارا ...

سارا کجا بود نصفه شب اومد؟ نیکا با اون مرده تاجیکه ازدولج کرده؟ 

همتای مامانم بودم❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیلی وقتام وزن روی چیزای دیگه اثر داره و فقط جنبه زیبایی نیست. همسر منم خیلی توپر بودن بهش میاد ولی ...

بله 

اصلا اضافه وزن روی کبد قلب چربی و.. همه تاثیر داره 

اصلا خوب نیست 

اما ایشون انقدر اضافه وزن نداشتن 

باید قبل اضافه وزن پیشگیری بشه 

چون وقتی لاغر بشن پوست شل میشه و چروک

🖤

بله اصلا اضافه وزن روی کبد قلب چربی و.. همه تاثیر داره اصلا خوب نیست اما ایشون انقدر اضافه وزن نداشت ...

دیگه هر چی عوارض داره اونم میشه با کارای زیبایی درستش کرد احتمالا تازه لاغر کردن هنوز جا نیفتادن

یکیو میشناسم اسلیو کرد وزن کم کرد صورتش همین مدلی بود یک سال طول کشید خیلی بهتر شد 

همتای مامانم بودم❤

قبلنا مهربون تر بود الان نه

دیگه بعد 6فصل فشار زندگیه🤣

چرا بزایم پسری٬ جامو بندازه پشت دری ٬ روم بکشه پالون خری عروسم بگه جادوگری عوضش میزایم دختری جامو بندازه تو پنج دری روم بکشه لحاف زری دامادم بگه تاج سری👑👑🤭😁 

تغییرات که باعث حس خوب درون خودمون بشه برخلاف دیگران به نظرم خوبه

اره اگه تو چهارچوب باشه

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

دیگه بعد 6فصل فشار زندگیه🤣

اره خدایی زندگی کردن با نقی خیلی سخته

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز