2777
2789
عنوان

پایتخت سری جدیدش

792 بازدید | 82 پست

هما چقد زشت شده

انگار شیشه زده من عاشق اون همای قبلی بودم این کلا یکی دیگس

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

جامیفته بابا.خب لاغر کرده بیچاره

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اتفاقا جذابتر شده

اصلا صورتش تو رفته ی لباس گشاد تنشه استخوناش زده بیرون خیلی یجوری شده

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

وای دیشب از بازی مافیاشون روده بر شدم🤣🤣🤣🤣🤣

منه تیرکردی؟🥹🥹🤣

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

بنده خدا لاغر کردن خب سن بالا میره اتفاقا تپل بودن بهشون میومد اما بازم نازن

قبلیش بهتر نبود؟؟؟

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

همیشه باید در اوج خداحافظی کرد 

پایتخت ۷ دیگه  حتی نمیتونه با پایتخت ۱ و ۲ رقابت کنه . 

وقتی به خدا اعتماد کردی . دیگه برای هر چیزی که حکمتش رو نمیدونی باهاش بحث نکن . 

صورتش کش اورده

چرا بزایم پسری٬ جامو بندازه پشت دری ٬ روم بکشه پالون خری عروسم بگه جادوگری عوضش میزایم دختری جامو بندازه تو پنج دری روم بکشه لحاف زری دامادم بگه تاج سری👑👑🤭😁 

آدما پیر میشن دیگهاینم سالم لاغر کرده و لاغر شدنش از مریضی نیست

ولی چاق نبود ک تپل کیوت بود اخه

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

قبلیش بهتر نبود؟؟؟

نه فقط بهش عادت کرده بودیم

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز