2777
2789
عنوان

دلتنگشم خیلی

278 بازدید | 13 پست

فک نمیکردم دلتنگ بشم دقیقا ۲۲ اسفند آخرین دیدارمون بود و اون خاست ک همه چی تموم بشه امشب کلی گریه کروم چون دلم برای خودش دستاش و بغل کردنش تنگ شده تک تک خاطرات جلو چشمم هستن یعنی اون به خاطراتمون فک نمیکنه ک اینقدر ساده رفت؟ 

پسری که هیچ کارتونه رو چرا بغل می کنین خاطره میسازین 🙄

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو این مدت اوکی بودم یهو بعد ۱۳ روز یادم افتاد و گریه

ببین یه دوران سوگی باید طی بشه تا شیش ماه کاملا اوکیه تو این وضعیت باشی نگران نشو

بهرحال بعضی وقتا آدما به هر دلیلی با هم کنار نمیان

عزیز دلمم🥺

کاربرا یه دقیقه به خدا واگذارم نکنید ببینم دارم چیکار کنم😂وقتی کم میاری توی تاپیکای من نگرد اونایی که‌ میبینی فان هستن ، بری لحن پست هامو بخونی متوجه میشی😁پس زور الکی نزن دنبال اهرم فشارم نگرد اگه بلدی با منطقت جواب بده اگرم بلد نیستی با ریپلای نکردنت خوشحالمون کن😘پسرا به من درخواست دوستی ندین پسرِ نینی سایتی کنسله🎀 اینم دستمال برای پاک کردن اشک هاتون🧻

چرا نسازیم ؟ خب دوسش داشتم و هیچوقت نمیشد بهم برسیم

🙄بله خب پای لرزشم بشین 

با اونی که قرار نیست بهش برسی خاطره میسازی که دوسش داری 😐 

بابات میدونه ؟

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

سی و دو سالمه چرا باید بابام بدونه ؟؟؟؟؟

سی و دوسالته این وضعیتو واسه خودت ساختی ؟ پس واجب بود بابا بدونه 

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

سی و دوسالته این وضعیتو واسه خودت ساختی ؟ پس واجب بود بابا بدونه

بابام بره زندگی خودشو درست کنه ، لزومی نمیبینم تو این سن اون زندگی منو مدیریت کنه شما هم اگ به دل ما نمیرسی له روزی ما برسی ک نمک رو زخم نباشی 

بابام بره زندگی خودشو درست کنه ، لزومی نمیبینم تو این سن اون زندگی منو مدیریت کنه شما هم اگ به دل ما ...

وااا😐

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز