daughterofmoon مدیر استارتر عضویت: 1401/12/01 تعداد پست: 1317 عنوان یکم پول دارم 91 بازدید | 7 پست چیکار کنم باهاشخیلی زیاد نیستطلا نمیخوام بخرم چون خیلی گرونه بصرفه نیستارز کسی فعالیت داره؟ وان بار که کوه برنتابد غم ماست 1404/01/05 | 14:19 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مامانانی عضویت: 1398/09/12 تعداد پست: 1894 بستگی داره چقدر داتشه باشی. چقدر داری؟ من آمدم به امیدت ، توهم خدایی کن
daughterofmoon مدیر استارتر عضویت: 1401/12/01 تعداد پست: 1317 چقدر داری؟ 20-25تومن وان بار که کوه برنتابد غم ماست
daughterofmoon مدیر استارتر عضویت: 1401/12/01 تعداد پست: 1317 بستگی داره چقدر داتشه باشی. چقدر داری؟ 20-25تومن وان بار که کوه برنتابد غم ماست
مامانانی عضویت: 1398/09/12 تعداد پست: 1894 20-25تومن من همینو داشتم ، قبل عید رفتم سه گرم طلا خریدم من آمدم به امیدت ، توهم خدایی کن
daughterofmoon مدیر استارتر عضویت: 1401/12/01 تعداد پست: 1317 من همینو داشتم ، قبل عید رفتم سه گرم طلا خریدم منم قبل از عید خریدم برج11 طلا ارزون تر بودالان میترسم بخرم ضرر کنماون موقع طلا گرمی 5700 بود 2 گرم و 56 سوت خریدم با مالیات اینا شد 19تومن وان بار که کوه برنتابد غم ماست