2789
عنوان

تغییر نام

130 بازدید | 5 پست

متولد 77 هستم و اسم اصلی ام شهربانو هست اما  از کودکی غالبا آناهیتا صدا می زنن.نطرتون چی هست داخل شناسنامه ام هم آناهیتا بذارم.  چون داخل دانشگاه و محیط های غریب ، همون شهربانو منو میشناسن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شهربانو هم قشنگه

زیباست

هرطور خودت دوست داری

ولی معمولا یکی یک اسمی داره اونم تو این سن عوض کنه یطوریه اسمت هم قشنگه. بازهم خودت میدونی عزیزدلم. هرچی دلت میگه وآرومت میکنه و بااون حالت بهتره همون انجام بده

شاید این جمعه بیاید.. شاید... سلامتی و نزدیک تر شدن ظهور حضرت یار و شادی روح امام و شهدا صلوااات :)
دهن مارو سرویس کردی خسته نشدی از تاپیک زدن؟ وای!

من که شخصا به شما درخواست دوستی نمی دهم و ازتون دعوت به گفتگو نمی کنم. تاپیک عمومی هست. مزاحمتی برای کسی نداره. شما مایل بودی نظرت رو بده . چرا به ابن‌ شکل بی احترامی می کنی ‌. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792