خانوما من تو یه گروهی عضوم که فامیلا شوهرمهستن
یکی از دختراشون خیلیی آدم دهق لقیه و دائم میاد پیوی غیبت میکنه و بقیه دخترا گروهو مسخره میکنه
چنبارم بهش گفتممسخره نکن زشته و این طور حرفا ولی دو روز هیچی نمیگه
بعد باز شروع میکنه ایراد گرفتن و سوژه کردن بقیه
میدونم که پشت سرخودمم برا بقیه از من میگه
ولی میخوام باش قطع ارتباط کنم نمیدونم چطوری
راهنماییم کنین