2777
2789
عنوان

من برگشتم😍😍

| مشاهده متن کامل بحث + 1264 بازدید | 91 پست
استارتر ختم صلوات ب حضرت زینب رو میگی چجوریه و چن روز باید بخونیم؟

نه گلم ۶۰ روز میخوایم سوره یس بخونیم.

صلوات به حضرت زینب اینجوریه که یکی از حاجت هات رو درنظرمیگیری ۱۰۰صلوات هدیه حضرت زینب میکنی۹۹تاشو میفرستی یکیشو نگه میداری بعد گرفتن حاجت میفرستی والله این هفته همه ی کارامو با این ختم راه انداختم قربون خانوم برم واقعا ردخور نداره برا هرچی گفتم حل شده

😍😍دوست جونی میشه برا حاجت دلم دعاکنی؟😍😘😚😙😗😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام ،منم هستم .چن نفر شدیم تا الان

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
سلام ،منم هستم .چن نفر شدیم تا الان

۱۳ نفرشدیم اگه ۶۰ نفر زیاده جور نشه ۴۰ نفر میشیم ۴۰ روز میخونیم برا روح شیخ نخودکی اینم میگن ردخور نداره

😍😍دوست جونی میشه برا حاجت دلم دعاکنی؟😍😘😚😙😗😍

یه چن جا تبلیغ کن تا زودتر شروع کنیم،مصوصا پر بازدیدا

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
یه چن جا تبلیغ کن تا زودتر شروع کنیم،مصوصا پر بازدیدا

امروز که همه تاپیک ها لینک گذاشتم اگه میشه شماهم تاپیک پربازدید دیدی بذار

https://www.ninisite.com/discussion/topic/1584634/من-برگشتم

😍😍دوست جونی میشه برا حاجت دلم دعاکنی؟😍😘😚😙😗😍
امروز که همه تاپیک ها لینک گذاشتم اگه میشه شماهم تاپیک پربازدید دیدی بذار https://www.ninisite.com ...

گذاشتم عزیزم

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست

منم به ختمی بگم که رد خور نداره ب مدت چهل روز یس یا الرحمن یا صلوات و ...هدیه به شهدای گمنام من چندین بار برا حاجات بزرگی مثل ازدواج و خونه خریدن سر چهل روز نتیجه گرفتم.التماس دعا.

زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست ...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز