2777
2789
منم مثل تو بودم فكر ميكردم بعد چندماه اقدام باردار مشم ولي نشدم انشالله كه مال تو اينجوري نباشه

با طب سنتی به نتیجه رسیدی یا دارو شیمیایی من چند وقت متفورمین میخوردم قرص جلوگیری اما به خاطر کیست سینه دارو ول کردم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ب حاشیه میکشن همه چیو 😒😒😒 عزیزم ی تاپیک هس اقدامیای واس جنسیت پسر بیاید با هم باشیم ی همچین چیزی ...

من اتفاقا همه اینارو خوردم و نی نیم پسره

ینی روزی نبوده و نیس ک ترشی و لبنیات اونم ماست نخورم

وزن اولیه۱۰۶،وزن فعلی۵۵.خدا ای همیشه با من❤در لبان ژکوند،در چهره مسیح بر صلیب،در چشمان چاپلین،لبخندیست...دردهای بزرگ را نمیتوان گریست❤

منم تنبلي تخمدان داشتم دارو مصرف كردم باردار نشدم ول كردم بعد يه سال فقط با متفورمين و پياده روي ناباورانه باردار شدم،شوهرم واريكوسل داشت خودم هم رازيانه ميخوردم كه ميگن هردوعامل باعث شانس دختر دار شدن رو بالا ميبره ولي خداروشكر هرچي خدا بخواد همونه جنسم رو جور كرد و پسر دارشدن

خدایا پناهم باش
صد در صد نیس هیچ روشی 

اره ولی تغذیه۹۹درصدموثره

غذاهایی مث برنج و ترشی و لبنیات محیط واژن و رحم رو اسیدی میکنه و چون اسپرم yکه جنسیت پسرو تشکیل میده ضعیفه زود تو محیط اسیدی ازبین میره

براهمینه ک کلا حتی جنین پسر نسبت به دختر ضعیفتره و اینک ازرو صدای قلبش جنسیتشو تشخیص میدن هم ازهمینه

بعضیافک میکنن از رو تعدا ضربان جنسبت رو میگن ولی درواقع از نحوه و صدای صربانه

ضربان قلب دختر قوی و محکم مث اسب چهار نعل میکوبه اما ضربان پسر ضعیف و آرومه

وزن اولیه۱۰۶،وزن فعلی۵۵.خدا ای همیشه با من❤در لبان ژکوند،در چهره مسیح بر صلیب،در چشمان چاپلین،لبخندیست...دردهای بزرگ را نمیتوان گریست❤

ببین عزیزم صددرصد فقط ivf میتونه جنسیت و تعیین کنه ولی واسه تغذیه از سه ماه قبل باید اقدام کنی،از روز اول پریودیت تا ۵ پریودیت روزی یه فنجون تخم هویج دم کن ناشتا بخور،غذاتو خوش نمک بخور،باید پتاسیم و سدیمت بیشتر از کلسیم و منیزیم بدنت شه،موز خرما چیزای گرم،کاهو توت فرنگی گوشت مرغ بخور فقط،میگو هم عالیه،انجیر و قیسی و نارگیل و آناناسم بخور،لبنیات نخور اصلا،سردی نخور،فست فود مطلقا نخور،غذای گیاهی و آش و سوپ و آبگوشت بخور،اگرم تا سه ماه بعد باردار. نشدی رژیمو قطع کن چون مریض میشی کمبود ویتامین میگیری

کسی میدونه دکتر مختاریان در این دوران کرونا مراجعین رو می پذیره یا نه شنیدم کارش تو انتخاب جنسیت حرف نداره

و همه جواب میگیرن من قبلا سر بچه قبلی ام از این دستورات سایت ها استفاده کردم اما به نتیجه مورد نظرم نرسیدم  اتفاقا تو دندان پزشکی با یه خانومی صحبت میکردم میگفت که هر کی پیشش می ره جواب میگیره هم برای پسردار شدن هم برای دختر دار شدن   الان سوال من اینه که چطوری میتونیم غیر حضوری باهاشون در تماس باشیم لطفا اگه کسی شماره ای از شون داره ممنون میشم بهم بده تا ٱخر عمر مدیونش میشم خداکنه بتونم ازطریق تلگرام و واتساب یا اسکایپ باهاش ارتباط برقرار کنم  تودوران کرونا خیلی  حوصله ام سر رفته دلم بچه میخواد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792