2777
2789
عنوان

تورم زیر بغل

1087 بازدید | 14 پست

سلام خانمامن ده ماهه زایمان کردم تو دورا شیردهی هستم از دیروتا حالا زیر بغل سمت راستم ورم کرده دردم نداره خیلی میترسم کسی تجربه شو داره؟

تو قشنگ باشی قشنگ بودن قشنگه

کاملا طبیعی..خواهرم اینجور بود

با ریتم بخون😂 همه چی آرومه👏 نت من داغونه👏من چقد بدبختم👏دلم من ویرونه👏تشنه سیگنالم 👏از خودم مینالم👏منو نت بارون کن👏به چشات میبالم👏همه چی قاطیه 👏عشق من فاطیه👏من پر از دل دردم👏 نت من قاطیه👏من به لاین دل بستم 👏از گوشیم معلومه👏من چقد بدبختم👏همه چی داغونه👏تشنه ی سیگنالم👏منو سیرابم کن👏منو با اینترنت👏دوباره شادم کن👏بگو که اینترنت👏 تا ابد پا برجاس👏حالا ک برق عشق👏تو نی نی سایت پیداست @ghatipateeee

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولی ی سر دکتر برو بخاطر اطمینان خودت فقط

با ریتم بخون😂 همه چی آرومه👏 نت من داغونه👏من چقد بدبختم👏دلم من ویرونه👏تشنه سیگنالم 👏از خودم مینالم👏منو نت بارون کن👏به چشات میبالم👏همه چی قاطیه 👏عشق من فاطیه👏من پر از دل دردم👏 نت من قاطیه👏من به لاین دل بستم 👏از گوشیم معلومه👏من چقد بدبختم👏همه چی داغونه👏تشنه ی سیگنالم👏منو سیرابم کن👏منو با اینترنت👏دوباره شادم کن👏بگو که اینترنت👏 تا ابد پا برجاس👏حالا ک برق عشق👏تو نی نی سایت پیداست @ghatipateeee
ولی ی سر دکتر برو بخاطر اطمینان خودت فقط

تو اینترنت سرچ کردم نوشته بود از علایم سرطان سینه ست فردا میرم دکتر ولی ازنگران بیخوابشدم

تو قشنگ باشی قشنگ بودن قشنگه
تو اینترنت سرچ کردم نوشته بود از علایم سرطان سینه ست فردا میرم دکتر ولی ازنگران بیخوابشدم

نه عزیزم چند هفته است منم دارم دکتر گفت پستان فرعی هست بعد از شیر دهی رفع میشه نگران نباش حتی اینجا از کلینیک هم پرسبدم نوشتن طبیعی هست

امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السو
نه عزیزم چند هفته است منم دارم دکتر گفت پستان فرعی هست بعد از شیر دهی رفع میشه نگران نباش حتی اینجا ...

ممنون گلی مال شمام بدون درده فقط ی طرفه یادوطرف؟

تو قشنگ باشی قشنگ بودن قشنگه
ممنون گلی مال شمام بدون درده فقط ی طرفه یادوطرف؟

زیر بغل راستم کمی تورم داره اصلا توده توش نیست سفت هم نیست درد هم نداره مثل اینکه سینه ام کمی بزرگ شده نسبت به اون یکی 

امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السو
زیر بغل راستم کمی تورم داره اصلا توده توش نیست سفت هم نیست درد هم نداره مثل اینکه سینه ام کمی بزرگ ش ...

اره ل منم راسته همین علائمو دارم دکتر رفتی😒؟

تو قشنگ باشی قشنگ بودن قشنگه
اره ل منم راسته همین علائمو دارم دکتر رفتی😒؟

بله عزیزم دکتر خودش دستشو زد گفت نترس هیچی نیست همون دکتر متخصص زنان حالا چون من باردارم گفت بزرگتر هم میشه نکران نشو

امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السو
گفتن تو بارداری وشیر دهی عادی هست منم نگران سرطان پستان بودم خدا روشکر دکتر گفت به علت تغییرات هورمو ...

ممنون عزیزم که وقت گذاشتی باز دلمکمی اروم شد تا فردا که برم دکتر😘😍

تو قشنگ باشی قشنگ بودن قشنگه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز