caligula مدیر استارتر عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 18644 عنوان تاسیان 285 بازدید | 6 پست شیرین خوشگلتره یا مریم؟یه سکانس مریم و امیر داشتن خیلی بهم میومدن بنظرتون کدوم بازیگر به شیرین میاد؟هوتن خیلی نقش عاشق و خوب بازی میکنه ولی بنظرم به شیرین نمیاد 1404/01/02 | 21:31 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلبر_ناب_دلم عضویت: 1402/08/07 تعداد پست: 16729 مریم خیلی خوشگله از نظر من کلا قیافه با نمکی داره گذر کن از هر چه گذر کرد از تو...
بانوی_گلهای_کاملیا عضویت: 1402/12/01 تعداد پست: 24597 مریم خوشگله شیرین خوش استایل اگر همه جا تاریک بود دوباره بنگر، شاید نور خود ِ تو باشی.