2777
2789
عنوان

کمک✋🏻

124 بازدید | 22 پست

من اگه تا ۳ صبح درس بخونم نزدیک ۱۰۰ صفحه یا بیشتر و جمع میکنم ولی شب خونه دختر داییم دعوتیم 

گیر دادن باید بیای چیکار کنم؟

دل نمیشکستم،مراعات میکردم،مهربانی میکردم ،احترام میگذاشتم و به این خیال بودم هر طور رفتار کنی همانطور نیز با تو رفتار می‌شود ،اما نمی دانستم که رفتار هر شخصی انعکاس درونش است نه انعکاس رفتار مَن ،حتی اگر در صادقانه و خالصانه ترین حالت خودت باشی بازهم ممکن است از پشت خنجر بخوری.

منم میخوام تا 3 صب درس بخونم

ایول موفق باشی نظرت ومیگی بهم راجب تایپکم

دل نمیشکستم،مراعات میکردم،مهربانی میکردم ،احترام میگذاشتم و به این خیال بودم هر طور رفتار کنی همانطور نیز با تو رفتار می‌شود ،اما نمی دانستم که رفتار هر شخصی انعکاس درونش است نه انعکاس رفتار مَن ،حتی اگر در صادقانه و خالصانه ترین حالت خودت باشی بازهم ممکن است از پشت خنجر بخوری.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برای دانشگاه

🤌👍🏻

دل نمیشکستم،مراعات میکردم،مهربانی میکردم ،احترام میگذاشتم و به این خیال بودم هر طور رفتار کنی همانطور نیز با تو رفتار می‌شود ،اما نمی دانستم که رفتار هر شخصی انعکاس درونش است نه انعکاس رفتار مَن ،حتی اگر در صادقانه و خالصانه ترین حالت خودت باشی بازهم ممکن است از پشت خنجر بخوری.

اگر خوش می گذره و شارژ میشی برواگر نمی گذره بمون خونه بخون

نمیشم کلیم اعصابم بهم می‌ریزه بحث بحث مامان اینامع میگن نمیشه تنها باشی

دل نمیشکستم،مراعات میکردم،مهربانی میکردم ،احترام میگذاشتم و به این خیال بودم هر طور رفتار کنی همانطور نیز با تو رفتار می‌شود ،اما نمی دانستم که رفتار هر شخصی انعکاس درونش است نه انعکاس رفتار مَن ،حتی اگر در صادقانه و خالصانه ترین حالت خودت باشی بازهم ممکن است از پشت خنجر بخوری.

کنکوری هستی؟ اگه بهت خوندن حس آرامش میده خب نرو

آرامش که میده مامانم میگه تنها نمیشه خونه بمونی نمیدونم چجوری راضیش کنم گیر کردم

دل نمیشکستم،مراعات میکردم،مهربانی میکردم ،احترام میگذاشتم و به این خیال بودم هر طور رفتار کنی همانطور نیز با تو رفتار می‌شود ،اما نمی دانستم که رفتار هر شخصی انعکاس درونش است نه انعکاس رفتار مَن ،حتی اگر در صادقانه و خالصانه ترین حالت خودت باشی بازهم ممکن است از پشت خنجر بخوری.

رشته ات چیه اسی

تجربی 

دل نمیشکستم،مراعات میکردم،مهربانی میکردم ،احترام میگذاشتم و به این خیال بودم هر طور رفتار کنی همانطور نیز با تو رفتار می‌شود ،اما نمی دانستم که رفتار هر شخصی انعکاس درونش است نه انعکاس رفتار مَن ،حتی اگر در صادقانه و خالصانه ترین حالت خودت باشی بازهم ممکن است از پشت خنجر بخوری.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بنظرم

_arash_ | 52 ثانیه پیش

Keder

kedertarin2 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز