2777
2789
عنوان

وای خدا

59 بازدید | 5 پست

این دختر کوچیکا تو هیئتا که باحجابن چادر میپوشن آدم دلش میخواد بخورشون 

یکیشون آب نبات دهنش بود خیلی ناز بود ، کاش منم یه دختر با خواهر اینقدری‌‌‌‌ داشتم....

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره خیلی نازن دل ادمو اب میکنن🤤😍❤️

خدایا من یکی ازینا می‌خوام😅

پسرخاله دارم اینقدری‌‌‌‌ و خیلی دوستشون دارم و اونام خیلی منو دوست دارن

ولی تو اقواممون ده تا بچه کوچیکی که داریم همه پسرن یه دختر نداریم😐😂😂

البته داشتنم اینجور نمیشد چون اینحد مذهبی نیستن

کاش من اولیش باشم خیلی نازن دلم میخواد یکیش پیشم باشه 

یبار یکیشون اومده بود جلوم نمیتونست حرف بزنه هنوز هی اع اع میکرد و می‌گفت گوشیتو بده بهم😂😂

بعد دیدم دو قلو بودنم یکی بغل مادره بود یکی بغل پدره

خدایا من یکی ازینا می‌خوام😅پسرخاله دارم اینقدری‌‌‌‌ و خیلی دوستشون دارم و اونام خیلی منو دوست دارنو ...

وایییییییی منم دلم دوقلو خواست😍😍😍😍😍😆 الهی یدونه ازون بانمکای گوگولیی و کیوت موفرفری نصیبتون بشه بگو امیییین❤️😉

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز