2777
2789
عنوان

پشت یا آزاد

384 بازدید | 50 پست

کنکور رو میگم 

با این تِز هایی ک هر روز سازمان سنجش میده 

برای فرهنگیان بنظرتون پشت بمونیم بهتره یا بریم آزاد بعدش آزمون استخدامی؟ 


خیلیم باید ترمیم بزنم من 😭😭😂😂بنظرتون الکی خودمو علاف نکنم و برم آزاد؟ 

یا بمونم پشت ؟

رشتم انسانی 

۲۰ سالمهههه

سخته زندگی ...خدایی سخته .... به ابلفض سخته🙂🦦

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پشت نموننن

اگر چه جنس شیشه ام ، ، قوی تر از همیشه ام ،، نبین نحیفه ساقه هام ،، درخت کهنه ریشه ام ،، همیشه بوده باورم ،  که با تو من برابرم ، ، اگر قویِ بازوهات ،، بجاش منم یه مادرم... به ازین چه شادمانی که تو جانی و جهانی⭐️.  از طایفه نوریم ما تیره نمیمانیم🌚 مذهبی ها ، زن ستیز ها ، موافقین کودک همسری ، افراد بدون هدف و بی هویت از نظر اجتماعی و دارای هرگونه اختلالات روانی از بحث با من اجتناب کنید☁️

اصن موندم چه غلطی کنم🙂

هرکاری میتونی بکن عمرتو هدر نده

اگر چه جنس شیشه ام ، ، قوی تر از همیشه ام ،، نبین نحیفه ساقه هام ،، درخت کهنه ریشه ام ،، همیشه بوده باورم ،  که با تو من برابرم ، ، اگر قویِ بازوهات ،، بجاش منم یه مادرم... به ازین چه شادمانی که تو جانی و جهانی⭐️.  از طایفه نوریم ما تیره نمیمانیم🌚 مذهبی ها ، زن ستیز ها ، موافقین کودک همسری ، افراد بدون هدف و بی هویت از نظر اجتماعی و دارای هرگونه اختلالات روانی از بحث با من اجتناب کنید☁️

ازاد بعدش میتونم شاغل باشم ؟

چرا نتونی ازاد فرقی نداره که خیلی از ازادا از دولتیا بهترن

اگر چه جنس شیشه ام ، ، قوی تر از همیشه ام ،، نبین نحیفه ساقه هام ،، درخت کهنه ریشه ام ،، همیشه بوده باورم ،  که با تو من برابرم ، ، اگر قویِ بازوهات ،، بجاش منم یه مادرم... به ازین چه شادمانی که تو جانی و جهانی⭐️.  از طایفه نوریم ما تیره نمیمانیم🌚 مذهبی ها ، زن ستیز ها ، موافقین کودک همسری ، افراد بدون هدف و بی هویت از نظر اجتماعی و دارای هرگونه اختلالات روانی از بحث با من اجتناب کنید☁️

ازاد بعدش میتونم شاغل باشم ؟

منم ازادم با یه رتبه عالی

نمیخواستم مدرکمو بعدا با هزار دردسر ازاد کنم

اگر چه جنس شیشه ام ، ، قوی تر از همیشه ام ،، نبین نحیفه ساقه هام ،، درخت کهنه ریشه ام ،، همیشه بوده باورم ،  که با تو من برابرم ، ، اگر قویِ بازوهات ،، بجاش منم یه مادرم... به ازین چه شادمانی که تو جانی و جهانی⭐️.  از طایفه نوریم ما تیره نمیمانیم🌚 مذهبی ها ، زن ستیز ها ، موافقین کودک همسری ، افراد بدون هدف و بی هویت از نظر اجتماعی و دارای هرگونه اختلالات روانی از بحث با من اجتناب کنید☁️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792