2777
2789
عنوان

میخوام برم

95 بازدید | 13 پست

بهشت زهرا سر خاک 

ولی میگن قمر در عقربه خوب نیست خواهشا بگید واقعا خوب نیس یا عب نداره برم ؟

اگه مثلا برم چ اتفاقی میوفته 😐


تعداد رای : 11
نظرسنجی
برو بابا خرافاتی
3
27%
نه نرو خوب نیس
2
18%
اطلاعی ندارم
6
54%
ما پشمالو نیستیممممممم فقط خاکمون حاصلخیزه  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام وقتتون بخیر💚✨

تا جایی که اطلاع دارم الان قمر در عقرب نیست و روز 29 اسفند قمر از عقرب خارج شد.

✅اگر به شما از سمت این کاربری درخواست دوستی داده شده،بیزحمت باز کنید.✅« ولی مولانا چه قشنگ دلش گرم بوده به خدا اونجایی که میگه :اگر چرخ وجود من از این گردش فروماند،بگرداند مرا آن کس که گردون را بگرداند...💚🌿»

واقعا باور داری ایناروخارجی ها الان همشون سفرن به اونا چیزی یا اتفاقی نیوفتاده به ما بیوفتهالبته شان ...

ن زیاد باور ندارم ولی یکم ترسیدم چون اینجا خوندم نباید رف😐

ما پشمالو نیستیممممممم فقط خاکمون حاصلخیزه  
سلام وقتتون بخیر💚✨تا جایی که اطلاع دارم الان قمر در عقرب نیست و روز 29 اسفند قمر از عقرب خارج شد.

سلام وقت شماهم بخیر🫠

آخه همین الان زدم گوگل زده بود تا فردا ساعت ۴ و خورده ای عصر قمر در عقربه😫

ما پشمالو نیستیممممممم فقط خاکمون حاصلخیزه  
سلام وقت شماهم بخیر🫠آخه همین الان زدم گوگل زده بود تا فردا ساعت ۴ و خورده ای عصر قمر در عقربه😫

خیر عزیزم قمر در عقرب نیست من تقویمش رو همراه دارم.

✅اگر به شما از سمت این کاربری درخواست دوستی داده شده،بیزحمت باز کنید.✅« ولی مولانا چه قشنگ دلش گرم بوده به خدا اونجایی که میگه :اگر چرخ وجود من از این گردش فروماند،بگرداند مرا آن کس که گردون را بگرداند...💚🌿»

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز