2777
2789
عنوان

بشوهرم گفتم

243 بازدید | 20 پست

گفتم ۲ونیم بده ی لباس برا عروسی داداشت بگیرم 

گفتم برا عروسی ۴   ۵  دست لباس میخام کم کم بگیرم یدفعه ای یجا سنگین میشه 

میگه نمیخاد دم عروسی میرسم ی دست میگیری بسه 

واااای من چقد دق کردم از دست این 

البته کاش فقط همین بودا من هر روزم غصه خوردنه 

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم

۱ روز عروسی ۴ یا ۵ تا لباس بگیری 

همش تو پرویی ن مهمونی جشن

OFF خوبی بدی دیدن حلال کنید؛این کاربری برا همیشه بسته میشه.خدانگهدار.هیچ وقت نمیبخشمت سعید دیدار من تو باشه به قیامت فقط امیدوارم اون موقع خود خدا همه چیز نشونت میده شرمنده حرفات کارات نشی .

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا ۴ ،۵ دست برای ۱ عروسی ؟؟

اره دیگه بعد عید فطر میخایم عیدی ببریم ی لباس برا اون میخام 

بعد تالار نیست عروسی یه شبه بشه 

رولباسی میگیرن یه دست اون 

حنابندون یه لباس 

صب حنا بندون میریم دنبال عروس ی لباس 

بعدشم پاتختی

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
۱ روز عروسی ۴ یا ۵ تا لباس بگیری همش تو پرویی ن مهمونی جشن

اره دیگه بعد عید فطر میخایم عیدی ببریم ی لباس برا اون میخام 


بعد تالار نیست عروسی یه شبه بشه 


رولباسی میگیرن یه دست اون 


حنابندون یه لباس 


صب حنا بندون میریم دنبال عروس ی لباس 


بعدشم پاتختی

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
چخبره ؟ مگ فشن شو؟ یدست کافیه بیچاره بعضی مردا

اره دیگه بعد عید فطر میخایم عیدی ببریم ی لباس برا اون میخام 


بعد تالار نیست عروسی یه شبه بشه 


رولباسی میگیرن یه دست اون 


حنابندون یه لباس 


صب حنا بندون میریم دنبال عروس ی لباس 


بعدشم پاتختی

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
چهارپنج دست لباس برای یه عروسی؟ تو این شرایط و وضعیت گرونی به نظرم باید بیشتر رعایت کنید همون یک دست ...

اره دیگه بعد عید فطر میخایم عیدی ببریم ی لباس برا اون میخام 


بعد تالار نیست عروسی یه شبه بشه 


رولباسی میگیرن یه دست اون 


حنابندون یه لباس 


صب حنا بندون میریم دنبال عروس ی لباس 


بعدشم پاتختی

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
حتی عروسن ۴ پنج دست نمیگیره چه خبره

اره دیگه بعد عید فطر میخایم عیدی ببریم ی لباس برا اون میخام 


بعد تالار نیست عروسی یه شبه بشه 


رولباسی میگیرن یه دست اون 


حنابندون یه لباس 


صب حنا بندون میریم دنبال عروس ی لباس 


بعدشم پاتختی

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
اره دیگه بعد عید فطر میخایم عیدی ببریم ی لباس برا اون میخام بعد تالار نیست عروسی یه شبه بشه رولباسی ...

اها چقدر سخت شد 

کم کم بخر پس  رو هم هزینه زیاد میشه

OFF خوبی بدی دیدن حلال کنید؛این کاربری برا همیشه بسته میشه.خدانگهدار.هیچ وقت نمیبخشمت سعید دیدار من تو باشه به قیامت فقط امیدوارم اون موقع خود خدا همه چیز نشونت میده شرمنده حرفات کارات نشی .

اها چقدر سخت شد کم کم بخر پس رو هم هزینه زیاد میشه

میگه نه یه دست بسه کلی اعصابم خورد شده سر اون 

دیگه خواهر شوهرم ک زیادی خسیسه میگه مجبوریم باید بگیریم

اَللهُمَّ صَلِ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَعَجِل فَرَجَهُم
اره دیگه بعد عید فطر میخایم عیدی ببریم ی لباس برا اون میخام بعد تالار نیست عروسی یه شبه بشه رولباسی ...

بنطرم البته نطر من فقط و فقط یک دست کافیه 

مگ تو کمدت هیچ لباسی دیگ نداری؟ اگ تا الان لخت کامل بوده باشی ۳ تا عادیه باهم بگیری 

شازده کوچولو:وفاداری یعنی چه؟  روباه:یعنی اگ توی سیارت یک گل دیگه بود تو عاشق گل خودت باشی   لطفا لایک نکنید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مسکن ملی

sogol_33 | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز