2777
2789
عنوان

وزن جنین

92 بازدید | 4 پست

مادرا سلام وزن بچه ی من 3900 هست هفته ی 37 

یک هفته دیگه زایمانمه به نظرتون تا چند میرسه 


چون گفته بالای چهار سزارین 


و اینکه دیابتی هستم. البته الان کنترل شده 

چون دیابتی هستین درشته بچتون

اصلاچیزایه قندی وموادقندی مثل موز هندوانه و‌‌‌....نخورین

آدمابازبانشون هم میتونن دلی روبشکنن هم میتونم دلی روبه دست بیارن هم میتونن قوت قلب باشن هم میتونن ته دلتوخالی کنن هم میتونن تکیه گاهت باشن هم میتونن پشتتوخراب کنن💔انتخاب باخودته دوست داری کدوم باشی؟!

اگرم خوردین کم البته نظردکترمهمه فقط ولی نگران نباشیدانشاالله به سلامتی زایمان میکنین

آدمابازبانشون هم میتونن دلی روبشکنن هم میتونم دلی روبه دست بیارن هم میتونن قوت قلب باشن هم میتونن ته دلتوخالی کنن هم میتونن تکیه گاهت باشن هم میتونن پشتتوخراب کنن💔انتخاب باخودته دوست داری کدوم باشی؟!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یک عددفروردینیم

فروردینیاخیلی جذابن😅

آدمابازبانشون هم میتونن دلی روبشکنن هم میتونم دلی روبه دست بیارن هم میتونن قوت قلب باشن هم میتونن ته دلتوخالی کنن هم میتونن تکیه گاهت باشن هم میتونن پشتتوخراب کنن💔انتخاب باخودته دوست داری کدوم باشی؟!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

فوتبال

mamematin1 | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792