2777
2789

نبین بنظرم انیمه ببین عاشقش میشی

انیمه انیمیشن نیس اشتباه نکن نوعی صنعت در ژاپن هست

خیلییی زیبا هستن 

خب چجوری بگم، پوسته‌‌ی بيرونيم يه دختر قويه كه به كسی نياز نداره و خيلی خوشحاله؛ ولی درون خودم، یه دخترِ كوچولو با چشمای اشكی نشسته و منتظر يكی بياد ازش بپرسه چته.

خخخ

فقط نفوذی قشنگ بود 

من روزه می گیرم اما اگه نمی گرفتم هم بیرون چیزی نمیخوردم این فرق مذهبی و غیر مذهبی نیست این فرق باشعور و بی شعوره. من روزه می گیرم و مطمئنم وقتی گرسنه ام سلول های سرطانی بدنم دارن تجزیه میشن. من روزه می گیرم و اتفاقا دم دمای افطار هوس دوچرخه سواری میکنم ، شاید اگه کسی منو ببینه فکر کنه روزه نیستم ولی من روزه ام!خودم اگه بی حجاب ببینم اصلا فکر نمیکنم روزه نیست همینطور که بی حجاب های ترکیه و مصر اناشید مذهبی میخونن و من وقتی میبینمشون حس میکنم ایمانشون خیلی هم از من بیشتره. من روزه می گیرم و وقتی دخترهای سیگار به دست رو تو ماشین پسرای غریبه تو کوچه پس کوچه های پرت میبینم معلومه از تفاوتی که دارم خوشحال میشم اما خوشحالی از اخلاق و تربیت و سبک زندگی متفاوت خوشحالی بی سر و صداست مثل شادی کاذب جلب توجه نمیکنه ، درونیه ، تو قلبت ، نیازی به گفتن هم نداره ولی از بس میبینی اونها ادای شادی درمیارن و نقش بازی میکنن تا بقیه هم مثل خودشون بشن میگی بگم. فعلا خدافففففظ🌸🩷😂 امضای قبلیم یک عدد چپی . مخالف گوشی برای بچه ها . موافق طب گیاهی و معتقدم خدا شفا رو تو گیاهان گذاشته ، مامانم بیست ساله که متفورمین و جدیدا هم دیابزید میخوره اما قندش با اون همه قرص در روز نرمال نشده ، یه شب که چای ترش خورد فردا ناشتا قند خونش 108 بود🫡 خیانت دیدی حتما آهنگ kandiramazsin beni رو گوش کن ، و سریال گذر از رنجها اونجا که خانم مهندس به مهندس میگه شرط طلاقم بچه هامه اگه ندی کاری میکنم که تو و اون زن یک روز خوش نبینید ، میتونی قوی باشی🌼 ببخشید امضام از همه رنگه😵هر دردی که میکشی برای اینه که بدونی این 🌎 یه گمشده داره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نبین بنظرم انیمه ببین عاشقش میشیانیمه انیمیشن نیس اشتباه نکن نوعی صنعت در ژاپن هستخیلییی زیبا هستن

خجات میکشم با این سن برم بگم برام انیمه بریزین

من روزه می گیرم اما اگه نمی گرفتم هم بیرون چیزی نمیخوردم این فرق مذهبی و غیر مذهبی نیست این فرق باشعور و بی شعوره. من روزه می گیرم و مطمئنم وقتی گرسنه ام سلول های سرطانی بدنم دارن تجزیه میشن. من روزه می گیرم و اتفاقا دم دمای افطار هوس دوچرخه سواری میکنم ، شاید اگه کسی منو ببینه فکر کنه روزه نیستم ولی من روزه ام!خودم اگه بی حجاب ببینم اصلا فکر نمیکنم روزه نیست همینطور که بی حجاب های ترکیه و مصر اناشید مذهبی میخونن و من وقتی میبینمشون حس میکنم ایمانشون خیلی هم از من بیشتره. من روزه می گیرم و وقتی دخترهای سیگار به دست رو تو ماشین پسرای غریبه تو کوچه پس کوچه های پرت میبینم معلومه از تفاوتی که دارم خوشحال میشم اما خوشحالی از اخلاق و تربیت و سبک زندگی متفاوت خوشحالی بی سر و صداست مثل شادی کاذب جلب توجه نمیکنه ، درونیه ، تو قلبت ، نیازی به گفتن هم نداره ولی از بس میبینی اونها ادای شادی درمیارن و نقش بازی میکنن تا بقیه هم مثل خودشون بشن میگی بگم. فعلا خدافففففظ🌸🩷😂 امضای قبلیم یک عدد چپی . مخالف گوشی برای بچه ها . موافق طب گیاهی و معتقدم خدا شفا رو تو گیاهان گذاشته ، مامانم بیست ساله که متفورمین و جدیدا هم دیابزید میخوره اما قندش با اون همه قرص در روز نرمال نشده ، یه شب که چای ترش خورد فردا ناشتا قند خونش 108 بود🫡 خیانت دیدی حتما آهنگ kandiramazsin beni رو گوش کن ، و سریال گذر از رنجها اونجا که خانم مهندس به مهندس میگه شرط طلاقم بچه هامه اگه ندی کاری میکنم که تو و اون زن یک روز خوش نبینید ، میتونی قوی باشی🌼 ببخشید امضام از همه رنگه😵هر دردی که میکشی برای اینه که بدونی این 🌎 یه گمشده داره

خجات میکشم با این سن برم بگم برام انیمه بریزین

نه عزیزم اصلا اشتباه نکن بیشتر انیمه ها برای سن های بالای ۲۵ سال هستن

انیمه با انیمیشن متفاوته

خب چجوری بگم، پوسته‌‌ی بيرونيم يه دختر قويه كه به كسی نياز نداره و خيلی خوشحاله؛ ولی درون خودم، یه دخترِ كوچولو با چشمای اشكی نشسته و منتظر يكی بياد ازش بپرسه چته.

منم دقیقا مثل توامنمیتونم سریال دیگه ای بجز ترکی ببینم..

حتی الانم دارم فک میکنم برم ادامشو ببینم یا نه 

آخه اینم فیلم بود من شروع کردم

نگا شب عیدی به چه روزی افتادم😐😔

حتی الانم دارم فک میکنم برم ادامشو ببینم یا نه آخه اینم فیلم بود من شروع کردمنگا شب عیدی به چه روزی ...

🤣🤣

بخدا منم همینم

با اینکه روح و روانمو بهم ریخته بازم عین معتادا میرم میبینمممم

🤣🤣بخدا منم همینمبا اینکه روح و روانمو بهم ریخته بازم عین معتادا میرم میبینمممم

به خدا یزیدیم ما یزیییید 

من دارم تمام سعیمو میکنم‌نبینم

تو این فیلم و ندیدی؟بم بگی خلاصشو؟

فیلم فضیلت خانم و دخترانش فقط تا قسمت ۸ دیدم بعد یه جا خلاصشو یکی نوشته بود نصفه نیمه دیدم اعصابم خو ...

اووو من سر این سریاله از زندگیم افتادم😂

خیلی معتاد فیلمش شدم اصلا

ولی قشنگه

تا کجا رسیدی؟

فیلم فضیلت خانم و دخترانش فقط تا قسمت ۸ دیدم بعد یه جا خلاصشو یکی نوشته بود نصفه نیمه دیدم اعصابم خو ...


من دیدم ولی یادم رفته اما واقعا موضوعش برام قفله خواهر ب خواهر خیانت میکنه برادر ب بردار 


اون خواهر بزرگه که ایقد هوله هر دفعه عاشق یکی از برادرها میشه

🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷

من دیدم ولی یادم رفته اما واقعا موضوعش برام قفله خواهر ب خواهر خیانت میکنه برادر ب بردار اون خواهر ب ...

تف بهشون 

ینی اصن اونا مقصر نیسن ها

من کرم دارم که دیدم اصن😂😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز