2777
2789
عنوان

این حس عشقه

63 بازدید | 5 پست

اینکه کسیو دوس داشته باشی ولی با اومدن اسمش یا هرچیزی ک به اون مربوطه حتا با دیدن یکی از اعضای خانوادش حالت بد شه این چه حسیه چرا باید این حس به ادم دست بده 

اینا یعنی هیجان و رفع میشه اسم عشق ندید به هر حسی و خودتونو باهاش بدبخت نکنید

     سخت ترین حق الناس این است که به روح دیگران لطمه بزنی (استاد شجاعی)🗣 ای کاش حتی برای بد بودنهایمان هم مرز بگذاریم از آن مرز عبور نکنیم....❣  زن مردم لیلی تو نیست و شوهر مردم هم مجنون تو‌... اگه شده بدون فقط اسمشونو یدک کشیده و به تو در حد ی سرگرمی نگاه میکنه نه بیشتر...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه میشه یک سال درگیر کسی باشی با این حسا و فقط هیجان باشه

بله به راحتی میشه تو سن هیجان باشی چند سالم طول میکشه

     سخت ترین حق الناس این است که به روح دیگران لطمه بزنی (استاد شجاعی)🗣 ای کاش حتی برای بد بودنهایمان هم مرز بگذاریم از آن مرز عبور نکنیم....❣  زن مردم لیلی تو نیست و شوهر مردم هم مجنون تو‌... اگه شده بدون فقط اسمشونو یدک کشیده و به تو در حد ی سرگرمی نگاه میکنه نه بیشتر...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز