_گل_نرگس۳۱۳_ مدیر استارتر عضویت: 1402/12/09 تعداد پست: 6067 عنوان بلغمیم🥲 74 بازدید | 3 پست بی نهایت مشکل برام از این طبع به وجود اومده ولی یه چیزی شنیدم راجب بلغمی ها(طبع سرد ها)اونم اینکه یک مقداری روابط اجتماعی سردی با بقیه دارند نمیدونم راسته یا نه ولی من که اینطوری نیستم به نظرتون درسته ؟و اینکه چطور طبعم رو تغییر بدم ؟🥲👀 من بهارم و دوست دار گرافیک 🌱 الله ، زیباترین نام جهان هست ...🌷 برای ظهور امام عصرمون یه صلوات میفرستی ؟ 1403/12/30 | 05:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
pars123 عضویت: 1401/04/23 تعداد پست: 2887 طبعت باید متعادل کنی. صبح ها شروع کن به خورد ن مویز . باید. از غذاهای گرم و خشک. شروع کنی به خوردن . باید طبعتو متعادل کنی . بلغم ( سرد و تر) پس باید غذاهایبا طبع گرم و خشک استفاده کنی تا بتونی بلغمتو متعادل کنی.
بندیکت_کامبربچ عضویت: 1403/12/23 تعداد پست: 5912 من سودام از تو بدترم حتی سال تحویل شب چله و تولدم برام بی معنیه سردی مغز خیلی بده اصلاح طبع لازمه زندگی قطعیت اندوه باری است که ....نه میتوانی تمامش کنی نه میتوانی ادامه بدهی ...