mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13169 عنوان پختن عدس 119 بازدید | 14 پست دوستان میشه منو راهنمایی کنیدپختن عدس چقدر زمان میبرهبرای اینکه کامل پخته بشه و نرم بشه منظورمه 1403/12/29 | 19:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
aramiss38 عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 3082 فقط واسه عدسی خیلی نرم باشه خوبهدر قابلمه رو بذار موقع آبپز کردن
sodeh_salari عضویت: 1399/03/06 تعداد پست: 27114 من سحری عدس پلو دارم عدسم تو نیم ساعت با در باز قابلمه پخت بستگی به کیفیت عدس داره بعضیاش تو دو سالتم نمیپزه خیلی حریر بیتحمل هستم؛ با شما پوستکلفتها و گستاخها دووم نمیارم، پژمرده میشم، میمیرم.
aramiss38 عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 3082 این تایم هایی که گذاشتین واسه گوشته ؟چرا عدس میذارم نیم ساعته میپزه؟
mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13169 این تایم هایی که گذاشتین واسه گوشته ؟چرا عدس میذارم نیم ساعته میپزه؟ من هر دفعه خواستم عدس بپزم خیلی طول کشیدعدسم ایرانیهخارجی نخریدم
زهراشونم79 عضویت: 1398/12/17 تعداد پست: 13529 این تایم هایی که گذاشتین واسه گوشته ؟چرا عدس میذارم نیم ساعته میپزه؟ جنسشون فرق میکنه بعضیا حتی با اب گرم هم خیس میکنی میبینی میخواد له بشهبعضیا بیشتر زمان میخواد
aramiss38 عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 3082 من هر دفعه خواستم عدس بپزم خیلی طول کشیدعدسم ایرانیهخارجی نخریدم مگه قبلش نمیذاری خیس بخوره؟من عدس محلی گرفتم محصول شهر خودمه. دو ساعت خیس میخوره . پختشم نیم ساعت زمان میبره
mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13169 مگه قبلش نمیذاری خیس بخوره؟من عدس محلی گرفتم محصول شهر خودمه. دو ساعت خیس میخوره . پختشم نیم ساعت ... چرا بخدا خیس هم خورده و بازم طول کشیده
mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13169 عدس فله گرفتی؟ از این بسته بندی ها گرفتم از فروشگاهایرانی هم هست
aramiss38 عضویت: 1402/01/24 تعداد پست: 3082 از این بسته بندی ها گرفتم از فروشگاهایرانی هم هست تاریخ انقضا داره؟آخه تجربه شخصیم میگه حبوبات اگه بیشتر از یکسال از برداشت استفاده نشه دیرپز میشه
mahnaz_goli مدیر استارتر عضویت: 1399/02/14 تعداد پست: 13169 تاریخ انقضا داره؟آخه تجربه شخصیم میگه حبوبات اگه بیشتر از یکسال از برداشت استفاده نشه دیرپز میشه بله حدودا تا ۴ ماه دیگه انقضا داره