بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
حالا بگو قسطی 😒 بچه م بیاد دنیا بیست تومن میدن بهش فکو فامیل چهار و پونصدش میدم تو جهندم و زَرَر
تو چی فکر کردی با خودت که نظر من رو با یه جفت جوراب یکی کردی؟ چهار و پونصد آخه؟؟؟ با چهار و پونصد من سوت بلبلی هم نمی زنم برات چه برسه به اینکه نظرات کامل و جامع و شامل خودم رو ارائه بدم 😂
به خاطر گناهی که باهاش امتحان نشدی کسی رو سرزنش نکن... شاید اگر تو جای اون بودی گناهکار بزرگی میشدی