2777
2789
عنوان

ازدواج

128 بازدید | 12 پست

سلام دوستان من 30سالمه کارمندم 

چهار ساله با یکی هستم که عاشق همیم ولی شرایط اقتصادی یکم خوب نیست تشکیل زندگی بدیم از اون ورم خونه پدرم یکم سختمه داداشم سر خونه اس چهار تا دختر داره خودش 

دوس دارم دیگه ازدواج کنم چطور ب طرف بگم ک دیگه باید بریم سر خونه زندگیمون هر چند یکم بی پول هستیم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو یه خواستگار جدی برام اومده خونوادمم تمایل دارن باهاش ازدواج کنم

اخه خانواده هامون در جریانن اینو بگم میدونه دارم دروغ میگم 

همه خبر دارن 

فقط یکم مشکل بی پولی داریم واقعا دیگه دوس دارم بریم سر خونه زندگیمون هرچند سخت هم باشه همون بهتره

ینی ۴سااله نخواسته خونواده داشته باشه۴ساله نخواسته زندگی مشترک داشته باشهزیر بار مسئولیت برهاین خیلی ...

دانشگاه مونده بود عزیزم تازه تموم کرده ، سربازه س ماه سربازیش مونده 

سلام

بگین دیگه وقتشه رابطه رو جدی کنیم وارد مرحله بعد بشیم


هزینه‌ها رو هم مدیریت کنین

جشن مختصر با مهمونای محدود برگزار کنین

کادو میدن بهتون بخشی از هزینه‌ها جبران میشه


ان‌شاءالله زندگیتون شیرین باشه

سلامبگین دیگه وقتشه رابطه رو جدی کنیم وارد مرحله بعد بشیمهزینه‌ها رو هم مدیریت کنینجشن مختصر با مهمو ...

ایشالله عزیزم 

آره دیگه باید جدی تر بهش بگم 

خودشم خیلی استرس داره بخدا همش غصه میخوره

ایشالله عزیزم آره دیگه باید جدی تر بهش بگم خودشم خیلی استرس داره بخدا همش غصه میخوره

استرس هزینه زندگی رو داره

وقتی هردو شاغلین، غمی نیس در کنار هم زندگی رو میسازین


شما هم به عنوان عروس زیاد سخت نگیر تو انتخاب‌ها 


مگه ادم چقدر عمر میکنه که لحظه‌های با هم بودنو عقب بندازه



مثلا بهش بگو دیگه تا اخر تابستون اوایل پاییز رسمی مال هم بشیم


دو حالت داره:

یا قبول میکنه


یا قبول نمیکنه

قبول نکرد بگو اوکی ۳ماه دیگه هم بهت زمان میدم


بعدش اگه ازدواج انجام نشد بگو رابطه تمام


میشه ۵سال از عمرتون


ان‌شاءالله که اوکیه

استرس هزینه زندگی رو دارهوقتی هردو شاغلین، غمی نیس در کنار هم زندگی رو میسازینشما هم به عنوان عروس ز ...

نه فعلا من شاغلم 

پسر خوبیه ایشالله منطقی برخورد می‌کنه و همه وی خوب میشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز