من موهام سفیدی داره یکم رنگ موهام خودش خرماییه هیچ رنگی هم مثل رنگ طبیعی خود موهام بهم نمیاد .برای گرفتن سفیدی موهام رنگ ان سه والانسی زدم سفیدی ها رو گرفت و قشنگ شد رنگ طبیعی موهام .یعنی قسمت بالا جلوی موهام که رنگ زدم با پست سرم که رنگ نزدم اصلا تفاوت نداره یه خرمایی طبیعی ونچراله
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اگه فقط میخواستی سفیدی بپوشونی با مسواک و رنگ n5پوشش داده میشه بعدا هم خواستی رنگای دیگه بزنی دزگه دردسر نداره الان n3زدی سخته بخوای بعدا برای تنوع رنگ روسن بزنی