2777
2789
عنوان

رفتم خرید😐😐😐😐😐😐

| مشاهده متن کامل بحث + 833 بازدید | 54 پست
من مامانم کت و شلوار و جلیقه برام دوخته با ۵۰۰ تومن خدایا شکررت 🥲

خیلی بهتره خاله من دوتا پارچه اینترنتی خرید اون یکی خالم براش دوخت کلا با یکم دستمزدی که بهش داد ۲تومن شد😐

💍♥️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شیراز ولی جایه گرونی نرفتم یه جای معمولی پاساژ گرون یا محله گرون نرفتم تازه🤦‍♀️

خدای من 🥲 من کرمانشاه خرید کردم خودم و پسرم باهم شیش تومن همه چی ام خریدیم 

👑❤️‍🔥با افتخار دِتِ لَکِم❤️‍🔥👑

من هیییییچی حتی جورابم نخریدم از بیپولی نه از اینکه هیچی توی بازار چشممو نگرفت همه از دم دو وجب قد ی ...

منم همچی کوتاه بود اینی خریدم رنگش خوبه یکم گشاده برام باید باز بدم خیاط برام یکم تنگش کنه🤦‍♀️

💍♥️

تویی که ۳ و ۸۰۰ میدی یه مانتو پس ۱۴۰۰ کیف برات چیزی نیست 

تمایلی به صحبت با آدمای مذهبی / فمنیست / کهنه فکر / روشعنفکر امروزی نیست ،ریپلی نزن ❌️ره‌حمت له دل نماوه  چاو رهه‌ش ✨️دختری از تبار زاگرس 💫دوست عزیزم الان که امضای منو باز کردی لطفا یه صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) بفرست ❤🌱 

خدای من 🥲 من کرمانشاه خرید کردم خودم و پسرم باهم شیش تومن همه چی ام خریدیم

اینجا ادم شاخ درمیاره جاریم برا خودش تنها بالای۱۰شده بود

اون جای خوب خرید کرده بود

هرچند همش یکین فقط پول مغازرو میگیرن

💍♥️

من اینترنتی خرید کردم دیر برام ارسال کردن الانم توی پست شهرمونه خیر ندیدها نیاوردن برام ازفردام تعطیلیه مجبور برم خرید کنم، منم مانتوهای مغازه هارو دوست ندارم یه چیز ساده بیشتر میپسندم

لطفالایک نکنید،ممنون

شب های عید همینه جنس ها بدرد نخور و گرون . جنس خوب و شیک و میشه تو طول سال به قیمت مناسب تر خرید 

منم رفتم کیف و کفش بخرم گرون بود پشیمون شد یه کیف دارم چندبار بیشتر استفاده نکردم همچنان گذاشتم برا عید یه جفت کفش هم 2سال پیش خریدم زیاد استفاده نکردم تمیزه 

حتما آیه نیومده که لباس هارو کامل شب عید بخریم 

تقصیر دلم نیست تماشای تو زیباست ❣️برای خونه دارشدنم دعا کنید🙏 مامان عزیزم خیلی زود تنهامون گذاشتی 😔🖤 لطفاً هرکی امضامو دید یه صلوات برای شادی روح مادرم بفرسته 🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش