2777
2789
عنوان

خیلی کار بدیه

30 بازدید | 0 پست

واقعا کار بد و زشتیه 

 برای کسایی که تو چهارشنبه سوری به وسیله اتیشای خودشون میسوزند کور میشن کر میشن چلاق میشن خوشحالی کنیم  🥸

خوشحالی نکنید قضاوت کار خداست 

ما فقط باید. فح..بدیم رد شیم😂

یعنی رسماً اگه جنگی هم باشه معلوم نمیشه این وسط کی زده 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز