asalljon مدیر استارتر عضویت: 1398/03/11 تعداد پست: 4189 عنوان زایمان 189 بازدید | 18 پست تو زایمان طبیعی داخل میزارن گوشی ببریم؟ یعنی گوشی پیشمون هست و میشه با بیرون ارتباط گرفت یا نمیشه 1403/12/28 | 08:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
1712sogolisham عضویت: 1403/01/16 تعداد پست: 11713 زایشگاه نمیشه عزیزم میان تمام ازدست رفته هایم هنوز خودی دارم که سرسختانه پای من ایستاده.💫 تاپیکا ازیه تاریخی به قبل مربوط به دوست متاهلمه که یه مدت تعلیق بود🙃
جان_جدت_نترکون_ عضویت: 1402/05/06 تعداد پست: 1027 نه ملکه الیزابتم ترکوندید دوباره اومدم پروف دستای خودم و شوهرم هست به پشماش کاری نداشته باشید
طلا20011 عضویت: 1400/01/10 تعداد پست: 12722 نه بلافاصله تا زایمان کردی همراهت میاد پیشت برات میاره مامانِ یه دختر کوچولو👧عشقِ مامان،قربونش بشمِ مامان
سوگلی402 عضویت: 1402/09/28 تعداد پست: 2744 من تو دوتا بیمارستان مختلف رفتم واسه زایمان هم گوشی ذاشتن هم شوهرم کنارم بود
asalljon مدیر استارتر عضویت: 1398/03/11 تعداد پست: 4189 زایشگاه نمیشه عزیزم زایشگاه به کدوم قسمتش میگن دقیقا؟اتاق اصلی برا اخرای زایمان؟ یا اتاق قبلیش که خوابیدی هم هست؟
1712sogolisham عضویت: 1403/01/16 تعداد پست: 11713 زایشگاه به کدوم قسمتش میگن دقیقا؟اتاق اصلی برا اخرای زایمان؟ یا اتاق قبلیش که خوابیدی هم هست؟ کلا بلوک زایمان نه بخش بستری زنان میان تمام ازدست رفته هایم هنوز خودی دارم که سرسختانه پای من ایستاده.💫 تاپیکا ازیه تاریخی به قبل مربوط به دوست متاهلمه که یه مدت تعلیق بود🙃
asalljon مدیر استارتر عضویت: 1398/03/11 تعداد پست: 4189 ن احتمال گم شدن و دزدیدنش هس ..بری تو بخش میزارن یعنی دست همراهم میمونه؟
asalljon مدیر استارتر عضویت: 1398/03/11 تعداد پست: 4189 من تو دوتا بیمارستان مختلف رفتم واسه زایمان هم گوشی ذاشتن هم شوهرم کنارم بود خصوصی بودن؟
asalljon مدیر استارتر عضویت: 1398/03/11 تعداد پست: 4189 ن اجازه نمیدهن...ماما همراه نداری؟؟ باشه ممنونچرا دارم
مامان_ریحانه_خانم_۳ عضویت: 1403/05/16 تعداد پست: 3103 من بردمبیمارستان خصوصی هم بود شاید قوانین هر بیمارستانی فرق کنه هنر و عشق درهم آمیخت؛مـــــعــــلـــ❤️ــم شدم.....