2789
عنوان

جواب

66 بازدید | 7 پست

سلام.خواهشا از تجربیات خودتون بگید.من 9 دی یعنی 18 روز پیش پریود شدم و دوره ام 26 روزه هست یعنی یک هفته دیگه باید پر بشم.این ماه برای بارداری اقدام کردم.بی بی منفی هست هنوز.آزمایش خون نشون میده آیا؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهتره صبر کمی تا موعدت که شد ازمایش خون بده 

بی بی هم اعتمادی بهش نیست

😍خدا روزی رسان شکست ناپذیر من است و هم اکنون مبالغ هنگفت پول در پناه لطف الهی و به شیوه هایی عالی به من میرسد😍😍😍😍😍😍😍  گاهی هیچکسی رو نداشته باشی بهتره !!!  باور کن بعضیا تنهاترت میکنن 🌹🌹🌹    

 الان خیلی زوده گلم چند روز دیگه ام صبر کن ایشالا که مامان شدی😉

من یک ملکه هستم👑با کمک این تاپیک آموزنده منم یه ملکه شدم https://www.ninisite.com/discussion/topic/2481309/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%82%d8%af%d8%b1 با تشکر از کاربر دختر گرانبها🙏❤

۹ روز بعد لقاح جفت تشکیل میشه، تا هورمون بره بالا و قابل تشخیص باشه میشه ۲ هفته

صبر کن تا موعدت برسه الان خیلی زوده

کوچولوی دوستداشتنی من،ثمره ی عشق من و پدرت،نتیجه ی تموم سختیا و جنگیدنمون... بی صبرانه منتظرم که بغلت کنم و بهشت رو زیر پام بیاری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 6 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 7 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز