میرم تو محله پیش داییم میرم بیرون میگردم یهو حالم بد میشه ناراحت میشم یجوریم میشه بدون هیچ دلیلی کلا هروقت میرم اونجا اینجوری میشم...(قبلا از یه پسر خوشم میومد دقیقا خونش بغل خونه داییمه و دیگه ازش خوشم نمیاد کلا متنفر شدم ازش طرف لاشیه ) اصلا اینو هم ندیدم کلا هروقت پامو اونجا میزارم ناراحت میشم حالم بد میشه چمه منن ترو خدا هرچی تاپیک میزنم هیچکی نمیاد