2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ن عزیزم.ولی شب قبلش رابطه داشتم.یعنی از رابطه بوده یا بخاطر پریودی؟؟

احتمالا داری پریود میشی 

قرص جلو گیری خوردی؟ 

اگه اره سر اونه

و کاش عزیزم اگر به غم مبتلا شدی، پناهی هم داشته باشی...❤️‍🩹

نه اصلا قرص نمی‌خورم.ولی استرس وحشتناکی داشتم این ماه

بخاطر استرست زودتر از موغودت داری پریود میشی هورمونات بهم ریخته چیزی نیس نگزان نباش

و کاش عزیزم اگر به غم مبتلا شدی، پناهی هم داشته باشی...❤️‍🩹

بخاطر استرست زودتر از موغودت داری پریود میشی هورمونات بهم ریخته چیزی نیس نگزان نباش

من مجردم چند روز پیش دیدم با دیشب چرا اینجوری 

فقط 17 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

من به آرزوهام قول رسیدن دادم 🌱

همش استرس دارم نکنه زخم رحم دارم. ولی نه عفونت دارم نه چیزی

نه بابا چ زخمی استرس سمه اینکارو با خودت نکن نصف بیماری ها از استرس میاد هرچند خودمم اینجوریم ولی سعی کن کنتزل کنی من انقد پریودم عقب جلو میشه ک عادیه. واقعا عادیه خانوما بدنشون پیچیدس پیش میاد زودتر یا دیرتر پریود بشی نگران نباش یا خداقل پاک ک شدی برو دکتر زنان برای ان خیالت راحت بشه ی چکاپ انجام بده

و کاش عزیزم اگر به غم مبتلا شدی، پناهی هم داشته باشی...❤️‍🩹

من مجردم چند روز پیش دیدم با دیشب چرا اینجوری

کی باید پریود شی؟ 

کلا دخترا بدنشون پیچیدس پیش میاد زودتر یا دیرتر پریود شن

و کاش عزیزم اگر به غم مبتلا شدی، پناهی هم داشته باشی...❤️‍🩹

کی باید پریود شی؟ کلا دخترا بدنشون پیچیدس پیش میاد زودتر یا دیرتر پریود شن

نمیدونم دو ماه نشدم 😂 

نمیدونم چرا استرس بارداری دارم 😂 😂 😂 

فقط 17 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

من به آرزوهام قول رسیدن دادم 🌱

نمیدونم دو ماه نشدم 😂 نمیدونم چرا استرس بارداری دارم 😂 😂 😂

🤣🤣نترس بابا از گردافشانی ک باردار نشدی 

احتما تنبلی داری دختر رفتی دکتررر؟

و کاش عزیزم اگر به غم مبتلا شدی، پناهی هم داشته باشی...❤️‍🩹

🤣🤣نترس بابا از گردافشانی ک باردار نشدی احتما تنبلی داری دختر رفتی دکتررر؟

🤣 🤣 

نه دکتر نرفتم 

فقط 17 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

من به آرزوهام قول رسیدن دادم 🌱

نه بابا چ زخمی استرس سمه اینکارو با خودت نکن نصف بیماری ها از استرس میاد هرچند خودمم اینجوریم ولی سع ...

سدنو بودم ۴ ماه پیش فیبروم کیست و آندومتر نداشتم.

۱ سال پیشم رفتم دکتر زنان معاینه کرد گفت زخم نداری.

من بدبختی وسواس فکری دارم تاپیکهای بخونی متوجه میشی 

روانی ام یجورایی 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش