یه طلافروش میگفت توی این چند ساله کهتوی این شغل هستم، اندازه ی این یک ماه اخیر طلای اب شده نفروخته بودم.
خوب مسیولا هم این مردم بی فکر ما را میبینند و میگند دارند پس بذار همه چیز را گرون کنیم این مردم هم خوشحال میخرند تازه براش همجوک درست میکنند و دلشون شاد میشه
از ماست که بر ماست!! جهان سوم همینه