چهارساله زنداداشم شده،،خیلی مودب و مهربون،تااینکه یه هفته پیش بخاطر یه مسأله ای بامادرم یه کوچولو بحث کردن،،باهم قهرکردن،منم تو فکر خودم خیلی قضاوتش کردم،رفتم حضوری دیدمش و باهاش حرف زدم فهمیدم کلا سوتفاهم شده بااینکه هشت سال ازمن بزرگتره به حرفم گوش دادو رفت خونه مادرمو بوسش کردو آشتی کردن،،خواستم بگم اگه عروس دارید هیچوقت زود قضاوت نکنید😊
در انتظار مادر شدن... بالاخره مادر شدم.خداروشکر😍1401 مادر شدم..یه گل پسر دارم دلم میخواد یه دخترم داشته باشم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.