مهسا_1370 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 762 عنوان افسردگی 131 بازدید | 22 پست سلام وقت بخیرتا حالا تجربه افسردگی طولانی مدت داشتید که تونسته باشید حلش کنید؟ میخوام بدونم راه حلتون برای بیرون اومدن از افسردگی چیبوده؟ 1403/12/26 | 20:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهسا_1370 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 762 خودت باید به خودت کمک در واقع اینو که میدونم ولی نمیدونم چجوری
مهسا_1370 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 762 من الان تو این حالم متاسفانه و هیچی حالمو خوب نمیکنه خیلی بده !!! انگار آدم توبرزخنه زنده ای نه مرده
دخترکورد2740 عضویت: 1403/07/15 تعداد پست: 1924 خیلی بده !!! انگار آدم توبرزخنه زنده ای نه مرده دقیقامن همش میخوابن
مهسا_1370 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 762 دقیقامن همش میخوابن چندسالته؟ کاری هم انجام دادی واسه بیرون اومدن از افسردگی؟
مندلارامم عضویت: 1399/02/22 تعداد پست: 7708 منم دارم مثلاً نزدیک عیده انگار نه انگار فقط سرم تو گوشیه از خودم خستم نرهای بی ناموس نفرت انگیز خاله خانباجی درخواست ندین که حالم ازتون به هم میخوره
taban6420 عضویت: 1398/07/12 تعداد پست: 5892 اینو که میدونم ولی نمیدونم چجوری یک عده بی دارو سمت معنویات اصلاح سبک زندکی و طبق طب سنتی اصلاح تغدیه اینابهتر شدنتایمک مامانل بخونافسردگی شدید البته باید با دارو همراه باشه
مهسا_1370 مدیر استارتر عضویت: 1400/05/03 تعداد پست: 762 یک عده بی دارو سمت معنویات اصلاح سبک زندکی و طبق طب سنتی اصلاح تغدیه اینابهتر شدنتایمک مامانل بخونا ... درموندم!!
دخترکورد2740 عضویت: 1403/07/15 تعداد پست: 1924 چندسالته؟ کاری هم انجام دادی واسه بیرون اومدن از افسردگی؟ 20نه ندادم توچی